درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1367صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 مرداد 1391 - 06:16
نشست شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی
با حضور مدیران روابط‌ عمومی نهادها و سازمان‌ها، اعضای هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی، اعضای شورای سیاست‌گذاری، اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها اولین نشست شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی برگزار شد.
  

نشست شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی

 

به میزبانی موسسه کارگزار روابط عمومی و سازمان اوقاف و امور خیریه اولین نشست شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در هتل ارم تهران برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با حضور مدیران روابط‌ عمومی نهادها و سازمان‌ها، اعضای هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی، اعضای شورای سیاست‌گذاری، اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها اولین نشست شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی برگزار شد.

در این نشست حسن ربیعی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به دلایل میزبانی این گردهمایی، گفت: رویکرد جدید سازمان اوقاف در سال‌های اخیر این است که نماینده ولی فقیه در این سازمان روابط عمومی را یکی از ارکان مهم توسعه فرهنگ وقف می‌‌داند.


نشست شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی
 

وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم روابط عمومی‌ها و حوزه ارتباطات و رسانه می‌تواند یک بازوی مهم فکری و اجرایی برای رسیدن به اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه، بهره‌وری موقوفات و توسعه فرهنگ وقف باشد.

ربیعی افزود: در سه سال گذشته که روابط عمومی سازمان اوقاف به صورت اداره کل درآمد با ارتباطاتی که در حوزه روابط عمومی و رسانه‌ها داشته در سال 90، 1600 وقف جدید در کشور انجام شده است که این نشان می‌دهد هدف‌گذاری سازمان اوقاف در بخش روابط عمومی بی‌دلیل نبوده است.

وی با بیان این‌که «روند وقف جدید در کشور در حال گسترش است» گفت: این امر نیازمند ظرفیت‌سازی‌ها است که ابتدا باید سازمان از حالت سنتی بودن خارج شود و در این مقوله با راه‌اندازی سامانه جامع و بهره‌گیری از ظرفیت فناوری روز توانسته‌ایم قدری به اهداف‌مان برسیم.

 

دکتر اسماعیل قدیمی عضوهیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی هم در این نشست طی سخنانی گفت: سیاستگذاری عبارت است از تدوین اصول نهادینه شده و سیستماتیک که از سازوکارهای حقوقی و قانونی و استنباطات تاریخی حاصل می شود و هر دو جنبه ساختار نیروی انسانی و تولید و به کارگیری فناوری ها را در بر می گیرد. پس سیاستگذاری امری سیستمی و متکی به واقعیات ساختاری جامعه است.
وی افزود: سیاستگذاری باید متکی به پژوهش و اطلاعات و دانش و معلومات باشد. سیاستگذاری باید در چارچوب نظریه ها و گزاره های واقعی باشد. باید در سیاستگذاری از شعار و پیش بینی های غیرواقعی پرهیز کرد. سیاستگذاری در کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی باید متکی به تجربیات گذشته و بهره گیری از همه منابع و همه دیدگاه ها باشد.
دکتر قدیمی با اشاره به رابطه فرهنگ و روابط عمومی، تاکید کرد: امروز در دنیا فرهنگ، محور هر بحث و سیاستگذاری اجتماعی و انسانی است. به این معنا که همه رفتارها و برنامه ها و همه تحلیل های روابط عمومی را باید از دریچه فرهنگ ببینیم. بهتر است در این کنگره، همه مقالات و بحث های حول محور روابط عمومی به عنوان یک پدیده اجتماعی و رابطه اش با فرهنگ شکل بگیرد و فرهنگ تاثیرش بر روابط عمومی اصل بحث باشد.
 

همچنین در ادامه نشست دکتر مظاهری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این‌که «قاعدتا در حکومت دینی باید محتوا و شکل روابط‌ عمومی‌ها غیر از این باشد» گفت: در مبانی دین اسلام هم در حوزه‌های ساختاری و هم محتوایی و شکلی در نهج‌البلاغه و تفسیر المیزان می‌توان استفاده‌های بدیعی کرد.

وی افزود:‌ باید مفهوم این فرهنگ برای مدیران بالا‌ دستی در سازمان‌ها و نهاد‌ها تبیین شود و جا بیفتد که روابط عمومی مزاحم آن‌ها نیست بلکه می‌تواند به آن‌ها در رسیدن به اهدف‌شان کمک کند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد:‌ اگر سازمان‌ها و نهاد‌ها به مفهوم علمی روابط عمومی توجه کنند وضع روابط‌ عمومی‌ها و اطلاع‌رسانی‌‌ها بهتر از این می‌تواند باشد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست مهدی باقریان دبیر کل کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با ارائه گزارشی از برگزاری اولین کنگره در کشور مالزی و همچنین آمادگی ایران برای برگزاری دومین کنگره، خاطرنشان کرد: نقاط قوت دین اسلام باید از طریق روابط عمومی‌ها بیان شود و هدف کنگره نیز همین است تا سازمان‌هایی که در این زمینه کار خوبی انجام داده‌اند و توانمندی‌های کشور از طریق روابط عمومی‌ها بیان شود.

وی با بیان این‌که «در کنگره دوم الگویی جدیدی براساس مبانی دینی و اسلامی در حوزه روابط عمومی‌ها ارائه می‌شود» گفت: این الگو توسط کمیته‌های چندگانه به ویژه کمیته علمی در حال بررسی و کار کارشناسی است.

دبیر کل کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با بیان این‌که «جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای موثر در جهان اسلام علاقمند به ایفای نقش در ارتباطات بین‌المللی است» گفت:‌ از سال 83 اولین اجلاس را در حوزه ارتباطات بین‌الملل با برگزاری اولین کنفرانس ارتباطات بین‌المللی شروع کردیم و در مالزی به بحث ارتباطات و جایگاه ویژه آن در توسعه کشور تاکید شد و از همان جا زمینه شکل‌گیری انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی فراهم شد.

باقریان ادامه داد: این انجمن با همکاری ایران، مالزی و اندونزی با هدف تقویت تعاملات بین‌المللی و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های کشورهای اسلامی در زمینه روابط عمومی شکل گرفت و ان‌شاء‌الله دومین کنگره نیز در ایران برگزار خواهد شد.

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد