درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: هم‌اندیشی برای آینده روابط‌عمومی در ایران
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13630صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 19 مهر 1393 - 10:07
فن آوری های نوین دیجیتالی راهی میانبر برای دستیابی به اهداف روابط عمومی
دکتر شهاب اکبریان - امروزه ریشه بسیاری از ناهنجاری ها، اختلافات، بگو مگو ها، کشمکش ها، نزاع ها و... را می بایست در ارتباط جستجو کرد و البته در ارتباط ناموثر! پس طبیعتا فهم و دانستن مهارت ارتباطی، راهگشا و حلال بسیاری از معضلات جامعه امروز ماست.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه ریشه بسیاری از ناهنجاری ها، اختلافات، بگو مگو ها، کشمکش ها، نزاع ها و... را می بایست در ارتباط جستجو کرد و البته در ارتباط ناموثر! پس طبیعتا فهم و دانستن مهارت ارتباطی، راهگشا و حلال بسیاری از معضلات جامعه امروز ماست.4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


از طرفی اگر فلسفه و هدف غایی حیات آدمی را مورد بررسی قرار دهیم به موضوع" آرامش" می رسیم یعنی تمام تلاش های انسانها برای کسب درآمد، رفاه و آسایش و... در رسیدن به آرامش است و البته این آرامش هم درسایه یک ارتباط موثر و مثبت پدید می اید.


روابط عمومی ها به عنوان ارتباطی ترین عنصر اجتماع و یا محدودتر، یک سازمان یا نهاد اجتماعی بیشترین سهم را در کسب مهارت ارتباطی می بایستی داشته باشند.


این ارتباط و مهارت ارتباطی با حضور فن آوری های جدید ارتباطی و توسعه شبکه های نوین اجتماعی ودیجیتالی، تحولات شگرف، عمیق و غیر غابل انکاری را در اجتماع کنونی و عصر حاضر گذاشته است.


در واقع دانستن مهارت ارتباطی به طور اخص و اشراف بر کاربرد حرفه ای فضای نوین مجازی به عنوان یک ابزار ارتباطی راهی میانبر و تاثیرگذار برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده می باشد و بدیهی است که کارگزاران روابط عمومی می بایستی ازدستاوردهای فضای مجازی حداکثر استفاده را ببرند. لذا به نظر می رسد این رویداد علمی می تواند چشم انداز جدید و نوینی را برای روابط عمومی بگشاید.

 

مدرس دانشگاه و عضو کیته علمی کنفرانس روابط عمومی



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: هم‌اندیشی برای آینده روابط‌عمومی در ایران


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد