درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 13:18   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13621صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 18 مهر 1393 - 10:19
نقش مذاکره در روابط عمومی شرکت ها، سازمان ها، موسسات و شرکت ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بحث مذاکره میان مردم و سازمان ها که معمولا روابط عمومی بر مبنای انتقال پیام میان مردم و سازمان ها شکل گرفته است بحثی است که نقش مهم مذاکره در آن کاملا مشهود است. مذاکره میان مردم و سازمان ها نوعی از مذاکره ارتباطی، تعاملی و منطقی معتدل با فهم صادق در مورد احترام و تقدیر قرار می دهد.
  

خلاصه مقاله دکتر مسعود حیدری  در کنفرانس روابط عمومی
نقش مذاکره در روابط عمومی شرکت ها، سازمان ها، موسسات و شرکت ها

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بحث مذاکره میان مردم و سازمان ها که معمولا روابط عمومی بر مبنای انتقال پیام میان مردم و سازمان ها شکل گرفته است بحثی است که نقش مهم مذاکره در آن کاملا مشهود است. مذاکره میان مردم و سازمان ها نوعی از مذاکره ارتباطی، تعاملی و منطقی معتدل با فهم صادق در مورد احترام و تقدیر قرار می دهد.


مذاکره هم چنین می تواند یک رویکرد اخلاقی تلقی شود که سازمان ها برای جلوگیری از تحمیل (کالا، ایده، تولیدات و غیره) بر مشتریان تلقی گردد. وقتی سطح مذاکره در سطحی باشد که مشتری ارزش بالاتری پیدا کند و خود را به عنوان علاقمند و هوادار تلقی کند به آن سازمان احساس تعلق خاطر پیدا می کند.


مذاکره می تواند در کاستی های احتمالی در سازمان در هر زمینه جلوگیری کند چون بازخورد منطقی از جامعه دریافت می کند و این بازخورد می تواند در تصحیح سازمان تاثیرگذار باشد.


بنابراین برای ایجاد مذاکره منطقی بین سازمان و مشتریان و مصرف کنندگان علاقمند و هواداران می توان از این رابطه در مذاکره استفاده کرد.


روابط عمومی ها می توانند با استفاده از مذاکره ارتباطی با طرفداران و مشتریان خود مسیر مذاکره منطقی و متعادل و همراه با احترام را با آنان هموار نمایند تا بر اساس مذاکره نسبت به تامین تولیدات برقراری بهترین ارتباط و تعامل و مرتفع سازی کاستی ها با توجه به نظرات آنان اقدام نماید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد