درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13621صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 18 مهر 1393 - 09:43
نقش مذاکره در روابط عمومی شرکت ها، سازمان ها، موسسات و شرکت ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بحث مذاکره میان مردم و سازمان ها که معمولا روابط عمومی بر مبنای انتقال پیام میان مردم و سازمان ها شکل گرفته است بحثی است که نقش مهم مذاکره در آن کاملا مشهود است. مذاکره میان مردم و سازمان ها نوعی از مذاکره ارتباطی، تعاملی و منطقی معتدل با فهم صادق در مورد احترام و تقدیر قرار می دهد.
  

خلاصه مقاله دکتر مسعود حیدری  در کنفرانس روابط عمومی
نقش مذاکره در روابط عمومی شرکت ها، سازمان ها، موسسات و شرکت ها

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بحث مذاکره میان مردم و سازمان ها که معمولا روابط عمومی بر مبنای انتقال پیام میان مردم و سازمان ها شکل گرفته است بحثی است که نقش مهم مذاکره در آن کاملا مشهود است. مذاکره میان مردم و سازمان ها نوعی از مذاکره ارتباطی، تعاملی و منطقی معتدل با فهم صادق در مورد احترام و تقدیر قرار می دهد.


مذاکره هم چنین می تواند یک رویکرد اخلاقی تلقی شود که سازمان ها برای جلوگیری از تحمیل (کالا، ایده، تولیدات و غیره) بر مشتریان تلقی گردد. وقتی سطح مذاکره در سطحی باشد که مشتری ارزش بالاتری پیدا کند و خود را به عنوان علاقمند و هوادار تلقی کند به آن سازمان احساس تعلق خاطر پیدا می کند.


مذاکره می تواند در کاستی های احتمالی در سازمان در هر زمینه جلوگیری کند چون بازخورد منطقی از جامعه دریافت می کند و این بازخورد می تواند در تصحیح سازمان تاثیرگذار باشد.


بنابراین برای ایجاد مذاکره منطقی بین سازمان و مشتریان و مصرف کنندگان علاقمند و هواداران می توان از این رابطه در مذاکره استفاده کرد.


روابط عمومی ها می توانند با استفاده از مذاکره ارتباطی با طرفداران و مشتریان خود مسیر مذاکره منطقی و متعادل و همراه با احترام را با آنان هموار نمایند تا بر اساس مذاکره نسبت به تامین تولیدات برقراری بهترین ارتباط و تعامل و مرتفع سازی کاستی ها با توجه به نظرات آنان اقدام نماید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد