درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13620صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 17 مهر 1393 - 22:45
روابط عمومی دیجیتال تشدیدکننده مسوولیت است نه رافع آن!
دکتر محمدمهدی مظاهری رییس یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران - در زمانه ای که ابزارهای ارتباط جمعی و رسانه های گروهی، رشد و تغییر فرم و محتوای مشهود و غیرقابل تصوری را تجربه کرده و به هیچ وجه با شرایط یک دهه پیش خود قابل قیاس نیستند، روابط عمومی ها به عنوان عناصر پیشتاز و سردمدار یک مجموعه نمی توانند از قافله پرشتاب این تغییر عقب بمانند چرا که این کناره گیری به هر بهانه و به هر دلیل، بیش از همه منافع سازمان را هدف می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در زمانه ای که ابزارهای ارتباط جمعی و رسانه های گروهی، رشد و تغییر فرم و محتوای مشهود و غیرقابل تصوری را تجربه کرده و به هیچ وجه با شرایط یک دهه پیش خود قابل قیاس نیستند، روابط عمومی ها به عنوان عناصر پیشتاز و سردمدار یک مجموعه نمی توانند از قافله پرشتاب این تغییر عقب بمانند چرا که این کناره گیری به هر بهانه و به هر دلیل، بیش از همه منافع سازمان را هدف می گیرد.


مخاطب امروز که در محاصره رسانه های مختلف و همیشه همراه، تازه ترین اطلاعات را در لحظه و به ساده ترین شکل ممکن دریافت می کند، بدون شک به یک روابط عمومی دیجیتال نیازمندتر است تا روابط عمومی سنتی، واپس گرا و کم سرعت که به استفاده از ابزارهای روز و اهرم های دیجیتال برای سرعت بخشیدن به امور و اغنای فعالیت های خود اعتقادی ندارد.


از این رو کارگزاران روابط عمومی برای سهم خواهی بیشتر از میزان رضایتمندی مخاطبان، باید خود را به تمامی ابزارهای ممکن در این فرآیند، مجهز کنند تا اهداف سازمانی به بهترین شکل پیاده سازی شده و پیش روی مخاطب قرار گیرد. در فضای امروز، یک روابط عمومی آرمانی، تصمیم سازی و برنامه ریزی های خود را در بستر دنیای دیجیتال رقم می زند چرا که با علم به نیاز و منابع مورد وثوق مخاطب، گام برداشته و حرکت های خود را هوشمندانه و بر این اساس تنظیم می کند.


اما نباید این نکته را از نظر دور داشت که صداقت، شفافیت و کیفیت اطلاع رسانی و ارایه خدمات نه تنها با گسترده تر شدن دامنه منابع، امکانات و ابزارها فراموش نمی شود بلکه مسوولیت ها را مضاعف تر خواهد ساخت چرا که در این شرایط بهانه ای برای ناآگاهی و غفلت باقی نمی ماند، پرسشگری از سوی مخاطب به اوج می رسد، در دسترس بودن محقق شده و روابط عمومی توجیه گر به کناری رانده می شود. در نتیجه تنوع ابزارها به معنای رفع تکلیف و سلب مسوولیت نیست بلکه امکان پاسخگویی به مخاطب را سهل می سازد.


در شرایطی که مسوولان کشور بر اعتلای نام ایران در افق 1404 و در سطح منطقه تأکید دارند، ابزارهای جهانی ارتباطاتی می تواند گام بنیادی و مهمی برای تحقق این امر باشد. روابط عمومی ها در بخش های مختلف کشور از علم و فرهنگ تا تجارت و تولید، پژوهش و تحقیق هر یک به سهم خود می توانند بخشی از این هدف عظیم را به سرانجام رسانده و پازل هزار تکه بالندگی و شکوفایی ایران عزیز را تکمیل کنند تا در نهایت آن چه از مجموع فعالیت این تلاشگران در عرصه های مختلف به مخاطب جهانی ارایه می شود، پیکره ای شکوهمند و پرتوان از قامت سرافراز میهن عزیزمان، ایران، باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد