درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13609صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 17 مهر 1393 - 15:30
فعالیت روابط عمومی‌ها تنها در زمینه تبلیغات، قابل پذیرش نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فعالیت روابط عمومی‌‌ا تنها در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، نقش توجیه‌گری آنان را نمایان کرده که این امر قابل پذیرش نیست.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فعالیت روابط عمومی‌‌ا تنها در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، نقش توجیه‌گری آنان را نمایان کرده که این امر قابل پذیرش نیست.


حسین پارساپور، ظهر چهارشنبه، در نشست نقش روابط عمومی‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه حقوق شهروندی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های راهبردی در سازمان‌ها می‌تواند روابط‌ عمومی‌ها را نیز راهبردی کند.


به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تصور اینکه روابط عمومی‌ها صرفا کار تبلیغاتی انجام می‌دهند، اشتباه بوده و چنانچه روابط عمومی‌ها بتوانند از حریم سازمانی دفاع کنند باید در فرآیند تصمیم‌گیری‌ها نیز سهیم باشند.


پارساپور بیان داشت: فعالیت روابط عمومی‌ها تنها در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی نقش توجیه‌گری آنان را نمایان کرده که این امر قابل پذیرش نیست.


مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان سخنان خود تاکید کرد: اگر هدف سازمان‌ها اعتمادسازی مردم باشد باید به نقش روابط عمومی‌ها و تأثیر فراوان آنان در افکار عمومی توجه ویژه‌ای شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد