درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13604صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 16 مهر 1393 - 17:59
روابط عمومی‌ها نبایستی در حاشیه قرار بگیرند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس امور استان‌های مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت کشور نقش روابط عمومی‌ها در ادارات را برشمرد و تاکید کرد: هیچ گاه نباید روابط عمومی‌ها در حاشیه قرار بگیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس امور استان‌های مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت کشور نقش روابط عمومی‌ها در ادارات را برشمرد و تاکید کرد: هیچ گاه نباید روابط عمومی‌ها در حاشیه قرار بگیرند.
 
 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حمید رضا شمس بعد از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی اظهار کرد: روابط عمومی به واسطه نقش مهم در دستگاه‌ها باید در بطن آن قرار بگیرد.
 
 وی بر ایفای وظایف از سوی کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: توجه به روابط عمومی باعث موفقیت دستگاه در انجام مأموریت های محوله خواهد شد.
 
 رئیس امور استان‌های مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت کشور نقش روابط عمومی دستگاه‌ها را در توسعه استان مهم خواند و گفت: به همین خاطر ضرورت دارد تا دستگاه‌های اجرایی بخشی از اعتبارات را به این حوزه اختصاص بدهند.
 
 وی همچنین با برشمردن فعالیت‌های مطلوب شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان گفت: این فعالیت‌ها باعث شده است تا شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی جزو 10 استان برتر شود که بایستی آن را قدر دانست.
 
 وی خواستار توجه روابط عمومی دستگاه‌های استان به نیاز سنجی ، نظر سنجی و افکار سنجی شد و خاطر نشان کرد: این فعالیت‌ها باعث افزایش اعتماد مردم و رضایتمندی آنان از عملکرد دستگاه‌ها خواهد شد.
 
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی هم بر رویکرد توسعه محور روابط عمومی دستگاه‌های استان تاکید کرد.
 
 ولی قلیچی تصریح کرد: باید فعالیت‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در خدمت توسعه استان قرار بگیرد که به طور حتم برکات فراوانی را برای توسعه خراسان شمالی به همراه خواهد داشت.
 
 وی با اشاره به اینکه برای روابط عمومی دستگاه‌های استان خراسان شمالی به منظور حرکت در این مسیر مدل روابط عمومی توسعه طراحی شده است گفت: نقش روابط عمومی به منظور پاسخگویی روشن و سریع به افکار عمومی مهم است.
 
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی پاسخگو بودن روابط عمومی دستگاه‌های استان را مهم‌ترین مطالبه عنوان کرد و گفت: این مهم منافع و برکات زیادی را برای ادارات و جامعه به دنبال دارد.
 
 وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌های در کنار این رویکردها بایستی نقد پذیری باشند همان طور که دولت تدبیر و امید این رویه را دارد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد