درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13601صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 16 مهر 1393 - 15:32
سرپرست روابط عمومی استانداری کرمانشاه:نباید شان روابط عمومی ها را در حد نصب بنر و پلاکارد پائین آورد
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، خواستار حفظ شان و جایگاه مسوولین روابط عمومی دستگاه های مختلف شد و گفت: نصب بنر و پلاکارد که مدیران از روابط عمومی هایشان انتظار و توقع دارند در شان آن ها نیست و باید این رویه تغییر کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، خواستار حفظ شان و جایگاه مسوولین روابط عمومی دستگاه های مختلف شد و گفت: نصب بنر و پلاکارد که مدیران از روابط عمومی هایشان انتظار و توقع دارند در شان آن ها نیست و باید این رویه تغییر کند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'امیر بابایی' روز چهارشنبه در جلسه نقش روابط عمومی ها در کاهش آسیب های اجتماعی و حقوق شهروندی که با حضور مسوولین انتظامی استان در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی ها نقش مهمی در دستگاه های اجرایی دارند.

وی با اشاره به اضافه شدن وظایفی زائد به کار روابط عمومی ها، خاطرنشان کرد: این وظایف به نقش و اهمیت روابط عمومی ها ضربه می زند و لازم است تا هرچه سریعتر اصلاح شوند.

بابایی، خواستار رعایت شدن وظایف ذاتی روابط عمومی ها در سازمان هایشان شد و افزود: آن ها می توانند نقش برجسته ای در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند.

سرپرست روابط عمومی استانداری کرمانشاه در ادامه به مهمترین وظایف ذاتی روابط عمومی های اشاره کرد و گفت: یکی از این وظایف ارزش بخشی به مسائل و مفاهیم اخلاقی است چرا که این موضوع در کاهش آسیب های اخلاقی نقش موثری دارد.

وی، افزایش اعتماد عمومی و پررنگ کردن اعتماد مردم به دستگاه های اجرایی را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها برشمرد و گفت: برای این مهم بهتر است بجای توجیه کارهای اشتباه از فرهنگ عذرخواهی استفاده شود.

بابایی در پایان، امید بخشی به مردم را از دیگر وظایف مهم روابط عمومی ها عنوان کرد و افزود: با انتشار اخبار امیدوارکننده می توان سطح نشاط در جامعه را افزایش و شادابی را به جامعه تزریق کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد