درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13561صفحه نخست » ادامه مطلب دوسه شنبه، 15 مهر 1393 - 12:45
آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری سومین هفته روابط‌عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین هفته روابط‌عمومی در جمهوری اسلامی ایران در اردیبهشت ماه سال 1394 برگزار خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین هفته روابط‌عمومی در جمهوری اسلامی ایران در اردیبهشت ماه سال 1394 برگزار خواهد شد.
 
 سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری سومین هفته روابط‌عمومی در جمهوری اسلامی ایران با اعلام این مطلب گفت: برگزارکنندگان برنامه‌های این هفته با استفاده از تجربه‌های بدست آمده از بزرگداشت هفته روابط‌عمومی در سال‌های 93 و 92 و همچنین نظرات استادان، مدیران و فعالان این حوزه، تلاش خواهند کرد در اردیبهشت ماه سال آینده برنامه‌های مفصلی را اجرا کنند.
 
 رئیس شورای سیاستگذاری سومین هفته روابط‌عمومی در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه روابط‌عمومی یک اصل بنیادین و از ارکان سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی است افزود: خوشبختانه بحث‌های پیرامون ضرورت یا عدم ضرورت وجود روابط‌عمومی، جای خود را به لزوم ارتقاء و پیشرفت روابط‌عمومی داده است و این، خود نشانه مثبتی از آنچه در سال‌های اخیر بر روابط‌عمومی گذشته، محسوب می‌شود.
 
 کاظمی دینان با اشاره به اینکه هفته روابط‌عمومی، فرصت مناسبی برای شناخت بیشتر مردم و مسؤولان از کارکردها و اقدامات این دانش است افزود: استقبال مسؤولان ارشد کشور از جمله رئیس‌جمهور محترم و برخی از مشاوران و معاونان ایشان و رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام از برگزاری دومین هفته روابط‌عمومی در جمهوری اسلامی ایران در اردیبهشت ماه سال 1393و پیام‌هایی گرامی‌داشتی که صادر کردند وظیفه ما را برای ادامه راه سنگین‌تر کرده است.
 
 وی با اعلام آمادگی برای دریافت پیشنهادات برای برنامه‌ریزی پربارتر افزود: بزودی جزئیات بیشتری راجع به برنامه‌های سومین هفته روابط‌عمومی در جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد.
 
 ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی 1394

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد