درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13539صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 13 مهر 1393 - 22:04
چرا حرفه شما باید به مشاوره روابط عمومی توجه داشته باشد
مترجم: مریم میرعبدالحق - مردم اغلب از ما می پرسند که روابط عمومی چیست و یک مشاور روابط عمومی چه کاری می تواند برای حرفه ی ما انجام دهد که تبلیغات و بازاریابی نمی تواند؟ اینکه شما یک حرفه ی کوچک، یک شرکت تازه راه اندازی شده باشید، یا اینکه در یک کشور یا منطقه جغرافیایی جدید، تازه گسترش یافته اید، روابط عمومی یک ابزار مهم برای شما است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردم اغلب از ما می پرسند که روابط عمومی چیست و یک مشاور روابط عمومی چه کاری می تواند برای حرفه ی ما انجام دهد که تبلیغات و بازاریابی نمی تواند؟
اینکه شما یک حرفه ی کوچک، یک شرکت تازه راه اندازی شده باشید، یا اینکه در یک کشور یا منطقه جغرافیایی جدید، تازه گسترش یافته اید، روابط عمومی یک ابزار مهم برای شما است.


یک برنامه روابط عمومی می تواند کمک بسیار زیادی به حرفه شما کند و مجبور نیستید برای آن بسیار هزینه کنید. شما عمدتاً هنگامی که به سوی برنامه روابط عمومی می روید دو گزینه برای انتخاب دارید: می توانید آن را خودتان انجام دهید یا اینکه یک آژانس روابط عمومی را استخدام کنید.
در اینجا تعدادی از مزایای استفاده از مشاوره روابط عمومی از یک آژانس مشهور روابط عمومی آورده شده است.


این مزایا عبارتند از:
اعتبار- روابط عمومی دارای یک موقعیت قدرتمند در مجموعه ارتباطات است. یکی از تأثیرات عمده ی روبط عمومی، روابط رسانه ای است که به شما در دستیابی به پوشش سرمقاله کمک می کند. ممکن است مردم در بازار هدف شما سرمقاله را به عنوان یک ارزیابی مستقل و ارزیابی هدف شرکت شما ببینند. با توجه به عینیت درک شده از پوشش سرمقاله، گفته می شود که روابط عمومی اعتبار بیشتری نسبت به دیگر اشکال ارتباطات بازاریابی ایجاد می کند. به پوشش تحریریه بیش از تبلیغات در حال اجرا می توان اعتماد کرد. مشاوره روابط عمومی می تواند به شما کمک کند تا یک استراتژی روابط عمومی قدرتمندی ایجاد کنید که حرفه یا شرکت شما را به عنوان یک رهبر در حرفه ی خود قرار دهد.

هزینه اثربخشی- حتی اگر شما یک آژانس روابط عمومی خارجی به جای انجام این کار در کشور خود استخدام کنید، روابط عمومی می تواند ارزان تر از هزینه های پرداختی برای شکل های دیگر ارتباطات باشد. در حالی که شما تنها برای مشاوره روابط عمومی از طریق خدمات یک متخصص روابط عمومی هزینه پرداخت می کنید، با این وجود آنچه که از طریق پوشش رسانه ای و تغییر در افکار عمومی بدست می آورید، ممکن است هزینه ی خیلی بیشتری برای شما داشته باشد.


در معرض قرار گرفتن - پوشش رسانه ای که از طریق مشاوره روابط عمومی به دست می آید، با توجه به بودجه های یکسان احتمالاً گران تر از آن چیزی است که از طریق تبلیغات به دست می آید. متخصصان روابط عمومی می دانند که رسانه ها چه پیامی را هدف قرار می دهند و (اغلب ارتباطات باور نکردنی را ترویج می کنند)، چه محتوایی را می خواهند، چه زمانی آنها را ترغیب کنند، چه داستانی را ارایه دهند و بهترین شیوه برای ارایه پیام چیست.


انعطاف پذیری- روابط عمومی دارای مزیت انعطاف پذیری در محتوای پیام و پاسخ به اخبار است. یک مشاور روابط عمومی ماهر می تواند بیانیه های رسانه ای را در واکنش به اخبار و یا در شرایط بحرانی در عرض چند ساعت تغییر دهند. سپس این مسئله به حرفه ی شما در توسعه اخبار و همچنین در پاسخ به حوادث بحرانی که به تفسیر شرکت شما نیاز دارد، کمک کند.


با فرض اینکه شما استطاعت مالی دارید و این آژانس معتبر است، می توانید از طریق همکاری با یک شرکت روابط عمومی، مشاوره روابط عمومی بیشتری نیز کسب کنید.


یک سازمان ممکن است قادر باشد تا به جنبه هایی از حرفه ی شما اشاره کند که به عنوان مثال می تواند برای نشریات مختلف جالب باشد. همچنین می تواند به شما اجازه دهد تا بر روی عملکرد هر روز خود تمرکز کنید و به بسیاری از کارهایی رسیدگی کنید که درگیر راه اندازی یک برنامه ی کار آمد است.


اگر شما احساس نمی کنید که زمان و مهارت برای سازماندهی یک کمپین تبلیغاتی موفق را دارید، بهتر است به دنبال مشاور متخصص و حرفه ای باشید به جای اینکه با تلاش های روابط عمومی خود اشتباه کنید.


به محض اینکه تصمیم می گیرید تا یک شرکت روابط عمومی را برای اداره کردن روابط عمومی خود استخدام کنید، باید مشخص کنید که کدام شرکت خدمات بهتری را برای حساب کاربری شما ارایه خواهد کرد.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد