درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13513صفحه نخست » شنبه، 12 مهر 1393 - 13:24
روابط عمومی های بی سلیقه و گونی های بزرگداشت دفاع مقدس!
 سیدعلی میرفتاح - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرمایش جناب کیارستمی را شایسته نیست که سکوت کنیم و بی حرف و نظر از کنارش رد شویم... اما قبلش بد نیست چرخی در شهر بزنیم و تلاش بی وقفه روابط عمومی ها را در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارج بنهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  فرمایش جناب کیارستمی را شایسته نیست که سکوت کنیم و بی حرف و نظر از کنارش رد شویم... اما قبلش بد نیست چرخی در شهر بزنیم و تلاش بی وقفه روابط عمومی ها را در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارج بنهیم. متعجبم که چطور با این همه ذوق و سلیقه یی که ادارات دولتی و نهادهای ذی ربط در تبلیغ و ترویج این هفته به کار می برند، از فرانسه و هلند و اوکراین و ژاپن و اسپانیا نمی آیند و جشن ها و مراسم شان را به این عزیزان زیباپسند کنترات نمی دهند؟

 

در هر اداره یی که بروید 20 متر گونی به دیوار زده اند و حسابی کولاک کرده اند. واقعا تراکم این همه زیبایی و سلیقه جای تحسین و تکریم دارد. ندارد؟ من جای رییس جمهور بودم به هر کدام از این روابط عمومی ها صد قواره گونی دستلاف می دادم که بروند و با آن صفا کنند و به دیوار خانه شان بزنند. یعنی از جبهه هیچ نماد دیگری در ذهن شان نمانده؟ شوخی نیست. بیست و چند سال از جنگ و دفاع مقدس می گذرد، آن وقت برای گرامیداشت آن به این حد از نوآوری و ذکاوت رسیده ایم که عین مدارس راهنمایی با گونی و پلاستوفوم یا به قول خودمان «یونولیت» نمایشگاه برپا کنیم و صدای مارش و نوحه را بالاببریم و فرهنگ دفاع و ایثار را گسترش دهیم... بگذار همین جا لحن نوشته ام را عوض کنم و به مثابه دفاع از شهیدان و ایثارگران بگویم که خیلی زشت و زننده کار می کنیم و هیچ متوجه نیستیم که این کار بد و مایه آبروریزی است.

 

فقط همین نشسته ایم که یک وقت از دهان کسی مثل کیارستمی یک کلمه در برود و آن وقت شدید و غلیظ از خودمان عکس العمل صادر کنیم و موضع بگیریم و غیرت انقلابی مان را یادآور شویم. آن وقت نوبت خودمان که می شود جشن هایی می گیریم و شهر را آذینی می بندیم که باعث شرمندگی است.

 

 سر هرچه بگویید شرط می بندم، نسل سومی ها که هیچ، باقی نسل ها هم به واسطه این گونی ها و یونولیت ها تحت تاثیر قرار نمی گیرند و به فرهنگ شهادت و ایثار نمی گروند. سلیقه و هنر هم به خدا چیز خوبی هستند.

 

اصلامن با تمام روابط عمومی های دولتی و نهادی مشکل جدی دارم که اینها جز ترویج زشتی و بدسلیقگی هیچ کاری نمی کنند. یعنی بلد نیستند که بکنند. ما این همه نقاش و گرافیست و هنرمند و آدم حسابی داریم که بیکار توی خانه های شان نشسته اند و کسی سراغ شان را نمی گیرد. آیا نمی شود هفته دفاع مقدس که می رسد سفارش پوستر و بنر و مانیومنت و آرایه های شهری را به اینها بدهند؟

 ما اصلا استاد این هستیم که نمادها را مبتذل کنیم و از چشم شان بیندازیم. اگر نمادهایی مثل چفیه و لباس خاکی و خون و پلاک ارزشمندند و قرار است متضمن معانی متعالی باشند که نباید بی مقدارشان کنیم و زیر دست و پایشان بریزیم. نه اینکه فقط در هفته دفاع مقدس بی سلیقگی باشد. نه: بی سلیقگی بالسویه است و از دم با همه مناسبت ها همین طور برخورد می شود.

 

 اعیاد قربان و غدیر در راهند و دوباره همان پلاکات های زشت و یک نواخت و حوصله سربر... یکی برود کار پژوهشی کند و همه تلاش های روابط عمومی ها را در مناسبت های مختلف جمع کند و توی یک کتابچه نشر بدهد. قبول ندارید باعث آبروریزی است؟ خوب است بیشتر روابط عمومی ها- به خصوص در هشت سال گذشته- فرت و فرت سفر کردند و از نزدیک دیدند که بقیه کشورها با مناسبت های ملی و دینی شان چه می کنند... و اما صحبت جناب کیارستمی و بحث این لغت ویژه و عنیف که در کلامش به کار برده و رییس دیوان عدالت مچش را گرفته و رسوایش کرده و واقعا من از بازگویی اش شرم دارم و بحثش مفصل است و همین قدر بگویم که اگر قلندران بودند بحث را دقیق و واضح می شکافتند و تمام جزییاتش را عیان و جوانبش را آشکار می کردند و... غصه نخورید. از شنبه قلندران خواهند آمد. کپورچالی ایز کامینگ.

منبع: http://andishehha.com

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد