درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 17:17   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13511صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 12 مهر 1393 - 13:53
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: ‌رسانه های مجازی فرصتی برای ارزش های اسلامی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت:‌موضع ما باید به شبکه های اجتماعی با رویکردی واقع بینانه باشد. امروز نزدیک به یک و نیم میلیارد عضو در شبکه اجتماعی فیس بوک مشارکت دارند، می توانیم از آن به عنوان یک فرصت جهت معرفی و صدور ارزشهای اسلامی و دینی مان بهره برداری کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت:‌موضع ما باید به شبکه های اجتماعی با رویکردی واقع بینانه باشد. امروز نزدیک به یک و نیم میلیارد عضو در شبکه اجتماعی فیس بوک مشارکت دارند، می توانیم از آن به عنوان یک فرصت جهت معرفی و صدور ارزشهای اسلامی و دینی مان بهره برداری کنیم.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا مهدوی شاهرودی در جلسه روابط عمومی های ادارات ملارد، ‌ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام غدیرخم ،غدیر را به تعبیر امام صاق (ع) بزرگترین عید و شناسنامه شیعیان عنوان کرد و افزود:‌غدیر پایه و سرمایه هویتی مااست وآرزومندیم  در این شهرستان نیز شاهد بزرگداشت این رویداد تاریخی به نحو مطلوب باشیم. نباید به غدیر به عنوان یک روز تعطیل در تقویم نگاه کرد، غدیر باید در همه شئون زندگی ما واردشود.

مهدوی شاهرودی در ادامه افزود:امروز عصر ارتباطات است و مهمترین نمود آن  فراگیری رسانه های ارتباطی و گستردگی رسانه های اجتماعی مجازی است که در طول 10 سال گذشته شاهد چنین تحولی نبودیم.

وی با اشاره به نقش رسانه های ارتباطی در زندگی امروز متذکر شد:‌ رسانه های مجازی تمام زندگی ما را تحت تاثیر قرارداده اند و ما آن تحولات را در تراکنش های بانکی و غیره شاهدیم، این موضوع  نشان دهنده این است که عصر ما وارد مرحله جدیدی شده که هم به عنوان تهدید و هم فرصت می توان به نقش رسانه های مجازی نگاه کرد.

مهدوی شاهرودی گفت:اگر امروز ما منفعلانه در مقابل این مقوله قرار بگیریم این ابزارمی تواند به عنوان وجه مهلک قمدادشود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران،‌ بااشاره به اینکه شبکه های اجتماعی بسیار گسترده مانند فیس بوک و تویتر و غیره فعالیت می کنند گفت: موضع  ما باید با رویکردی واقع بینانه باشد، امروزنزدیک به یک و نیم میلیارد عضو در شبکه اجتماعی فیس بوک مشارکت دارند، می توانیم از آن  به عنوان یک فرصت  جهت معرفی و صدور ارزشهای اسلامی و دینی مان بهره برداری کرده ودر پیشبرد اهداف دولت در این راستا قدم برداریم.

وی افزود:‌ در طول یکسال فعالیت که در مجموعه استانداری داریم چشم اندازهایی را در راستای سیاست های راهبردی برای روابط عمومی ها برنامه ریزی کرده ایم که از مهمترین اهداف آن؛حذف مدیریت جزیره ای در این بخش ،شناساندن توانمندی های استان تهران و شهرستان های آن،بالا بردن کیفی نقش روابط عمومی ها در 16 حوزه اداری در سطح استان تهران،که در این زمینه جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها منشوری را در شورای هماهنگی استان تهران آماده کردیم تا با شناخت توانمندی ها و پتانسیل های موجود بتوانیم با آموزش و هدف گذاری دقیق به  چشم انداز واقعی دست پیدا کنیم .
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد