درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13511صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 12 مهر 1393 - 13:17
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: ‌رسانه های مجازی فرصتی برای ارزش های اسلامی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت:‌موضع ما باید به شبکه های اجتماعی با رویکردی واقع بینانه باشد. امروز نزدیک به یک و نیم میلیارد عضو در شبکه اجتماعی فیس بوک مشارکت دارند، می توانیم از آن به عنوان یک فرصت جهت معرفی و صدور ارزشهای اسلامی و دینی مان بهره برداری کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت:‌موضع ما باید به شبکه های اجتماعی با رویکردی واقع بینانه باشد. امروز نزدیک به یک و نیم میلیارد عضو در شبکه اجتماعی فیس بوک مشارکت دارند، می توانیم از آن به عنوان یک فرصت جهت معرفی و صدور ارزشهای اسلامی و دینی مان بهره برداری کنیم.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا مهدوی شاهرودی در جلسه روابط عمومی های ادارات ملارد، ‌ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام غدیرخم ،غدیر را به تعبیر امام صاق (ع) بزرگترین عید و شناسنامه شیعیان عنوان کرد و افزود:‌غدیر پایه و سرمایه هویتی مااست وآرزومندیم  در این شهرستان نیز شاهد بزرگداشت این رویداد تاریخی به نحو مطلوب باشیم. نباید به غدیر به عنوان یک روز تعطیل در تقویم نگاه کرد، غدیر باید در همه شئون زندگی ما واردشود.

مهدوی شاهرودی در ادامه افزود:امروز عصر ارتباطات است و مهمترین نمود آن  فراگیری رسانه های ارتباطی و گستردگی رسانه های اجتماعی مجازی است که در طول 10 سال گذشته شاهد چنین تحولی نبودیم.

وی با اشاره به نقش رسانه های ارتباطی در زندگی امروز متذکر شد:‌ رسانه های مجازی تمام زندگی ما را تحت تاثیر قرارداده اند و ما آن تحولات را در تراکنش های بانکی و غیره شاهدیم، این موضوع  نشان دهنده این است که عصر ما وارد مرحله جدیدی شده که هم به عنوان تهدید و هم فرصت می توان به نقش رسانه های مجازی نگاه کرد.

مهدوی شاهرودی گفت:اگر امروز ما منفعلانه در مقابل این مقوله قرار بگیریم این ابزارمی تواند به عنوان وجه مهلک قمدادشود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران،‌ بااشاره به اینکه شبکه های اجتماعی بسیار گسترده مانند فیس بوک و تویتر و غیره فعالیت می کنند گفت: موضع  ما باید با رویکردی واقع بینانه باشد، امروزنزدیک به یک و نیم میلیارد عضو در شبکه اجتماعی فیس بوک مشارکت دارند، می توانیم از آن  به عنوان یک فرصت  جهت معرفی و صدور ارزشهای اسلامی و دینی مان بهره برداری کرده ودر پیشبرد اهداف دولت در این راستا قدم برداریم.

وی افزود:‌ در طول یکسال فعالیت که در مجموعه استانداری داریم چشم اندازهایی را در راستای سیاست های راهبردی برای روابط عمومی ها برنامه ریزی کرده ایم که از مهمترین اهداف آن؛حذف مدیریت جزیره ای در این بخش ،شناساندن توانمندی های استان تهران و شهرستان های آن،بالا بردن کیفی نقش روابط عمومی ها در 16 حوزه اداری در سطح استان تهران،که در این زمینه جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها منشوری را در شورای هماهنگی استان تهران آماده کردیم تا با شناخت توانمندی ها و پتانسیل های موجود بتوانیم با آموزش و هدف گذاری دقیق به  چشم انداز واقعی دست پیدا کنیم .
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد