درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13477صفحه نخست » چهارشنبه، 9 مهر 1393 - 10:17
ظهور رقیبی سرسخت برای فیس‌بوک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبکه اجتماعی جدیدی به نام Ello در حال محبوب شدن در میان کاربران و طرفداران شبکه‌های اجتماعی است، شبکه‌ای که بدون تبلیغات بودنش تاکنون هزاران نفر را مجذوب خود کرده‌است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبکه اجتماعی جدیدی به نام Ello در حال محبوب شدن در میان کاربران و طرفداران شبکه‌های اجتماعی است، شبکه‌ای که بدون تبلیغات بودنش تاکنون هزاران نفر را مجذوب خود کرده‌است.

 

براساس گزارش Cnet، شبکه اجتماعی Ello درحال حاضر 31 هزار درخواست عضویت دارد و به گفته بنیان‌گذار آن، پل بادنیتز، این شبکه ضد فیس‌بوکی هر ساعت درخواست‌های جدیدی را برای عضویت دریافت می‌کند.

 

در ابتدا قرار بود این شبکه تنها مخصوص 90 نفر از دوستان بادنیتز باشد، اما وی از تاریخ هفتم آگوست دسترسی به این شبکه را برای عموم امکان‌پذیر کرد. این شبکه از آنجایی که هیچ تبلیغاتی برای خرید و فروش در آن وجود ندارد، به شبکه ضد‌فیس‌بوک معروف شده‌است.

 

با این‌همه برخی از متخصصان هشدار داده‌اند که ممکن است این سکو برای ارائه برخی از قابلیت‌های خود از مشترکانش پول دریافت کند.

 

این سایت از طراحی بسیار ساده‌ای برخوردار است و در نگاه اول چندان کاربر محور به نظر نمی‌آید. بنیان‌گذار این شبکه مالک یک فروشگاه دوچرخه در ایالت ورمونت آمریکا است. این شبکه تاکنون موفق شده از یک حمله DDoS که هفته گذشته با بالا بردن ترافیک، شبکه را از کار انداخت، جان سالم به در ببرد.

 

به گفته بنیان‌گذار این شبکه، فیس‌بوک رقیبی برای Ello  حساب نمی‌شود، تنها یک سکوی تبلیغاتی است اما Ello یک شبکه حقیقی است. به گفته وی Ello به تدریج و با فروش قابلیت‌های مختلف این شبکه، درآمدزایی خواهد‌کرد و فروشگاهی مانند فروشگاه اپلیکیشن‌های اپل خواهد داشت.

 

با این‌همه تحلیل‌گران معتقدند رایگان بودن یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های موفقیت شبکه‌های اجتماعی است. همچنین رویکرد کاربران نسبت به تبلیغات و اکتشاف اطلاعاتی به اندازه‌ای که بنیان‌گذار Ello تصور می‌کند منفی نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد