درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 07:29   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13399صفحه نخست » جمعه، 4 مهر 1393 - 11:31
تاکید محققان بر اثرات دورکاری در افزایش عملکرد کارمندان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حتی در دنیای فوق‌ارتباطی امروزی که لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های مچی هوشمند به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته ارتباط ما را با اطرافیان برقرار می‌کنند، کارفرمایان هنوز هم در مورد قابلیت‌های اجرایی و هزینه‌های اجتماعی تحمیل شده توسط کارمندان دورکار خود نگرانند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حتی در دنیای فوق‌ارتباطی امروزی که لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های مچی هوشمند به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته ارتباط ما را با اطرافیان برقرار می‌کنند، کارفرمایان هنوز هم در مورد قابلیت‌های اجرایی و هزینه‌های اجتماعی تحمیل شده توسط کارمندان دورکار خود نگرانند.


اما یکی از محققان دانشگاه النویز بر اساس مطالعه جدید خود تاثیرات مثبت ناشی از ارتباطات از راه دور با سازمان را روی کارمندان نشان داد و اعلام کرد که این فرآیند در شرایط مشخص می‌تواند اثرات بسیار مثبتی را روی کارمندان برجا بگذارد.


وبسایت Cellular-news به نقل از "راوی گاجندران"(Gajendran) یکی از پروفسورهای مدیریت کسب‌وکار دانشگاه النویز، گزارش داده است دورکاری با عملکرد کارمندان رابطه مثبت و مستقیم دارد و می‌تواند بر حسب رفتار شهروندی سازمانی هر یک از کارمندان اثرات خود را نشان دهد.


از جمله اثرات مثبت دورکاری می‌توان به ایجاد محیط کاری مثبت، افزایش همکاری‌ها و ایجاد فضای دوستانه بین کارمندان اشاره کرد.


او گفت: «پس از آنکه شرکت یاهو سیاست‌های خود در زمینه دورکاری را تغییر داد، این سوال مطرح شد: "آیا دورکاری بر عملکرد سازمان تاثیر مثبت می‌گذارد؟"».


گاجندران در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد: «در آن زمان تردیدهای فراوان در این زمینه وجود داشت و البته شواهد اندکی در این باره موجود بود. این روزها شواهد بیشتری از این فرآیند به‌دست آمده است که نشان می‌دهد دورکاری عملکرد مثبت سازمانی را باعث می‌شود و همکاری‌های هرچه بهتر سازمانی را موجب می‌گردد».


گاجندران برای انجام این مطالعه با پروفسورهای دانشگاه‌های تگزاس و وینکونسین همکاری کرد و یک چارچوب کاری تئوری مبتنی بر رابطه مثبت بین دورکاری و افزایش عملکرد کاربران مطرح نمود. در این بررسی ۳۲۳ کارمند و ۱۴۳ سرپرست که در سازمان‌های مختلف مشغول به کار بودند،

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد