درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 05:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13399صفحه نخست » شنبه، 5 مهر 1393 - 22:55
تاکید محققان بر اثرات دورکاری در افزایش عملکرد کارمندان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حتی در دنیای فوق‌ارتباطی امروزی که لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های مچی هوشمند به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته ارتباط ما را با اطرافیان برقرار می‌کنند، کارفرمایان هنوز هم در مورد قابلیت‌های اجرایی و هزینه‌های اجتماعی تحمیل شده توسط کارمندان دورکار خود نگرانند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حتی در دنیای فوق‌ارتباطی امروزی که لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های مچی هوشمند به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته ارتباط ما را با اطرافیان برقرار می‌کنند، کارفرمایان هنوز هم در مورد قابلیت‌های اجرایی و هزینه‌های اجتماعی تحمیل شده توسط کارمندان دورکار خود نگرانند.


اما یکی از محققان دانشگاه النویز بر اساس مطالعه جدید خود تاثیرات مثبت ناشی از ارتباطات از راه دور با سازمان را روی کارمندان نشان داد و اعلام کرد که این فرآیند در شرایط مشخص می‌تواند اثرات بسیار مثبتی را روی کارمندان برجا بگذارد.


وبسایت Cellular-news به نقل از "راوی گاجندران"(Gajendran) یکی از پروفسورهای مدیریت کسب‌وکار دانشگاه النویز، گزارش داده است دورکاری با عملکرد کارمندان رابطه مثبت و مستقیم دارد و می‌تواند بر حسب رفتار شهروندی سازمانی هر یک از کارمندان اثرات خود را نشان دهد.


از جمله اثرات مثبت دورکاری می‌توان به ایجاد محیط کاری مثبت، افزایش همکاری‌ها و ایجاد فضای دوستانه بین کارمندان اشاره کرد.


او گفت: «پس از آنکه شرکت یاهو سیاست‌های خود در زمینه دورکاری را تغییر داد، این سوال مطرح شد: "آیا دورکاری بر عملکرد سازمان تاثیر مثبت می‌گذارد؟"».


گاجندران در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد: «در آن زمان تردیدهای فراوان در این زمینه وجود داشت و البته شواهد اندکی در این باره موجود بود. این روزها شواهد بیشتری از این فرآیند به‌دست آمده است که نشان می‌دهد دورکاری عملکرد مثبت سازمانی را باعث می‌شود و همکاری‌های هرچه بهتر سازمانی را موجب می‌گردد».


گاجندران برای انجام این مطالعه با پروفسورهای دانشگاه‌های تگزاس و وینکونسین همکاری کرد و یک چارچوب کاری تئوری مبتنی بر رابطه مثبت بین دورکاری و افزایش عملکرد کاربران مطرح نمود. در این بررسی ۳۲۳ کارمند و ۱۴۳ سرپرست که در سازمان‌های مختلف مشغول به کار بودند،

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد