درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13375صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 2 مهر 1393 - 13:25
چهار اشتباه رسانه دیجیتال که باید از آن اجتناب کرد
متیو آرنولد - رسانه دیجیتال بخش مهمی از بازاریابی تلفیقی امروز است. در حالیکه مهم است مطمئن شویم که برنامه ای برای رسانه دیجیتال خود داریم که کمپین شما را حمایت می کند، مهمتر این است که مطمئن شویم شما بهترین نتایج را بدست می آورید. شما چگونه می دانید که بیشترین میزان ارزش افزوده را برای شرکت کسب می کنید؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو آرنولد- رسانه دیجیتال بخش مهمی از بازاریابی تلفیقی امروز است. در حالیکه مهم است مطمئن شویم که برنامه ای برای رسانه دیجیتال خود داریم که کمپین شما را حمایت می کند، مهمتر این است که مطمئن شویم شما بهترین نتایج را بدست می آورید.


شما چگونه می دانید که بیشترین میزان ارزش افزوده را برای شرکت کسب می کنید؟
چنانچه بتوانید خود را از این چهار اشتباه رایج رسانه دیجیتال حفظ کنید می توانید بهترین راه را برای اجرای یک کمپین موثر دیجیتال طی کنید.


1. استراتژی به طور شفاف تعریف نشده است
این اشتباه بسیار مهمی است. نداشتن یک استراتژی روشن، شفاف و قابل ارزیابی مانعی در برابر اثربخشی کمپین شما در شروع کار می باشد. مطمئن شوید که به همه داده های در دسترس نگاه کرده اید، درکی صحیح از بازار هدف خود دارید و نقشه برداری ویژه و اهداف قابل ارزیابی دارید.
به عنوان بخشی از فرآیند برنامه ریزی استراتژیک شما باید نتایج را پیشبینی کنید، این پیش بینی بر مبنای عملکرد کمپین های گذشته یا حتی فقط الگوگیری استاندارد برای صنعت شماست. داشتن یک ایده شفاف از نمای موفقیت راهی طولانی را برای ارزیابی اثربخشی کمپین برایتان طی می کند و به تصمیم گیری های بهینه سازی شده کمک می کند.


2. عدم اجرای کامل ردیابی
این خطایی بسیار متداول است. اگر شما استراتژی خود را برنامه ریزی کرده اید و فهرست عملکرد کلیدی کمپین خود را به درستی تنظیم کرده باشید آنگاه درک خوبی از نوع مقیاس و داده ای که نیاز به دنبال کردن دارید بدست آورده اید. با این حال، اگر فکر می کنید که سفر کاربر کامل نمی شود، گام های ردیابی کلیدی را از دست داده اید.
به احتمال زیاد این تنها در پایان کمپین برای شما رخ می دهد. آن هم زمانی که تدوین گزارش و پرسش سوالات پیرامون چگونگی اثربخشی کمپین انجام می شود. «اگر تنها پیکسل های ردیابی را به همه صفحات محصول اضافه می کردیم، ما نگاهی بهتر به رسانه در خصوص اثر آنها بر فروش بدست می آوردیم.»
اینچنین فکر کنید، تصور گزارش نهایی و داده هایی که می خواهند در پایان کمپین بیایند و آنگاه تنظیم درست آنها از ابتدا را انجام دهید.


3. لغو تهیه کار بدون بینش های عمیق
بهینه سازی یکی از قدرت های رسانه دیجیتال است. توانایی برای اصلاح و تغییر بودجه بر اساس نتایج همزمان می تواند به بهبود عملکرد منجر شود. با این حال، مطمئن شوید که شما همه داده ها را پیش از برش و آگهی دادن در دست دارید.
اگر کمپین شما ثبت نام برای خبرنامه را در دستور کار دارد آنگاه لغو تهیه کار صرفا بر اساس نرخ کلیک ممکن است حرکت درستی نباشد. یک تهیه کار ممکن است ممکن است نرخ بالایی را با توجه به نرخ کم کلیک در بستر نرم افزاری دیده شود. ارزیابی مناسب همه داده های لازم در زمانی که بهینه سازی به منظور کسب اطمینان از تغییرات نقشی موثر در اهداف شما دارد.


4. عدم تعریف اهداف مخاطبان به اندازه کافی
بسیاری از کانال های دیجیتال پارامترهای غنی هدفی را تهیه می کنند که به افراد ویژه در چارچوب بازار هدف شما اجازه دسترسی می دهد. تنظیم یک کمپین تبلیغاتی جدید فیسبوک و هدف قرار دادن زنان در سن 18 تا 55 سال مورد استفاده ارزش کزینه های هدفگذاری در دسترس نیست.
در مورد مصرف کنندگان، علایقشان، عادت های روزمره شان، ابزارها و حتی زمانی که در هر روز به اینترنت دسترسی دارند فکر کنید. بیشتر هدفگذاری خود را بر کمپین هایی انجا دهید که اثربخشی بیشتر پیام های تبلیغاتی دارند و این کار در نتیجه ارزش افزوده بیشتری را به همراه دارد.


5. آزمون نکردن یا بهینه سازی کمپین
برنامه ریزی و تنظیم کمپین شما تنها شروع یک کمپین رسانه دیجیتالی عالی است. مطمئن شوید که از مزایای آنالیتیکس و داده هایی که در دست دارید برای بهینه سازی مداوم کمپین خود استفاده کرده اید.
سه جنبه کلیدی بهینه سازی رسانه دیجیتال عبارتند از: هدفگذاری، خلاقیت و قیمت گذاری. این هرم اصلی می تواند به منظور بهبود عملکرد کمپین دستکاری شود. با هدفگذاری شما می توانید آنان را که به تبلیغات نگاه می کنند تغییر دهید؛ با خلاقیت می توانید پیام و چهره ارتباطات را تغییر دهید؛ با قیمتگذاری می توانید زمان و مکان نمایش تبلیغات خود را به منظور بازتاب بیشتر تغییر دهید. مطمئن شوید که این سه عنصر را با اهداف خود سنجیده اید تا مخاطبان صحیح با بالاترین عملکرد خلاق و کمترین قیمت ممکن پیدا کنید.
رسانه دیجیتال کانالی بسیار موثر است اگر درست استفاده شود. با اجتناب از این اشتباهات متداول شما کمپین دیجیتال بهتری خواهید داشت و از نتایج بهینه ان بهره مند می شوید.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد