به گزارش شارا به نقل از ایرنا، مسعود امامی یگانه روز سه شنبه در کارگاه آموزشی آشنایی با افکار سنجی و روش های آن افزود: یکی از رسالت های اصلی روابط عمومی ها ارتباط با جامعه به منظور تشریح عملکرد و دستاوردهای دستگاه های مختلف اداری و اجرایی است اما این مهم بدون شناخت مخاطب امکان پذیر نیست.
وی بیان کرد: شناخت مخاطبان از روش هایی امکان پذیر است که امروزه با عنوان افکارسنجی مطرح می باشد؛ افکارسنجی قابل قبول از نظر علمی که به روش های مختلف صورت می گیرد خود نیازمند آموزش است و روابط عمومی ها باید در این زمینه ورود کنند.
امامی اظهار کرد: افکار عمومی در واقع به مثابه ضمیر باطنی جامعه است و افکارسنجی طرز تلقی و بازخوردی از میزان رضایت گروه های مختلف اجتماعی از عملکرد دستگاه ها را به دست می دهد و می تواند در ایجاد ارتباط موثر با گروه های مخاطب، یاریگر روابط عمومی ها باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: برگزاری این کارگاه آموزشی در جهت افزایش سطح آگاهی مسوولان روابط عمومی استان صورت می گیرد و شورای هماهنگی روابط عمومی استان به منظور ایجاد رویه ای واحد در امر اطلاع رسانی چهار کمیته با مشارکت 45 مسوول روابط عمومی دستگاه مختلف استان تشکیل داده است.
کارگاه آموزشی تخصصی آشنایی با افکارسنجی و روش های آن با حضور مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، روز سه شنبه در محل استانداری اردبیل برگزار شد.