درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13359صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 1 مهر 1393 - 14:21
یکی از رسالت های اصلی روابط عمومی ها ارتباط با جامعه است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل گفت:به منظور ارایه موثر فعالیت های دستگاه ها توجه به افکار عمومی و مخاطبان باید مورد توجه روابط عمومی ها باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل گفت:به منظور ارایه موثر فعالیت های دستگاه ها توجه به افکار عمومی و مخاطبان باید مورد توجه روابط عمومی ها باشد.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، مسعود امامی یگانه روز سه شنبه در کارگاه آموزشی آشنایی با افکار سنجی و روش های آن افزود: یکی از رسالت های اصلی روابط عمومی ها ارتباط با جامعه به منظور تشریح عملکرد و دستاوردهای دستگاه های مختلف اداری و اجرایی است اما این مهم بدون شناخت مخاطب امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: شناخت مخاطبان از روش هایی امکان پذیر است که امروزه با عنوان افکارسنجی مطرح می باشد؛ افکارسنجی قابل قبول از نظر علمی که به روش های مختلف صورت می گیرد خود نیازمند آموزش است و روابط عمومی ها باید در این زمینه ورود کنند.

امامی اظهار کرد: افکار عمومی در واقع به مثابه ضمیر باطنی جامعه است و افکارسنجی طرز تلقی و بازخوردی از میزان رضایت گروه های مختلف اجتماعی از عملکرد دستگاه ها را به دست می دهد و می تواند در ایجاد ارتباط موثر با گروه های مخاطب، یاریگر روابط عمومی ها باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: برگزاری این کارگاه آموزشی در جهت افزایش سطح آگاهی مسوولان روابط عمومی استان صورت می گیرد و شورای هماهنگی روابط عمومی استان به منظور ایجاد رویه ای واحد در امر اطلاع رسانی چهار کمیته با مشارکت 45 مسوول روابط عمومی دستگاه مختلف استان تشکیل داده است.

کارگاه آموزشی تخصصی آشنایی با افکارسنجی و روش های آن با حضور مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، روز سه شنبه در محل استانداری اردبیل برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد