درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13354صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 1 مهر 1393 - 13:19
نقش روابط عمومی ها در گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری بسیار موثر است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مروارید گفت: مشارکت روابط عمومی ها و تلاش برای جلب مشارکت همکاران و جامعه هدف شان می تواند در گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری و جلب مشارکت مردم بسیار تأثیرگذار باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مروارید گفت: مشارکت روابط عمومی ها و تلاش برای جلب مشارکت همکاران و جامعه هدف شان می تواند در گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری و جلب مشارکت مردم بسیار تأثیرگذار باشد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مروارید استاندار ایلام در این گردهمایی که با حضور مدیر کل روابط عمومی کمیته امداد کشور و مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی برگزار شد با بیان این مطلب افزود: بعد از پیروزی انقلاب یکی از نهادهایی که امام راحل دستور شکل گیری آن را صادر کردند کمیته امداد بود که در حوزه محرومیت زدایی و کمک به محرومان در کشور بسیار موفق عمل کرده است.


وی ادامه داد: انعکاس این فعالیت ها و اطلاع رسانی در خصوص نحوه کمک های این نهاد به نیازمندان نیز باید در دستور کار قرار گیرد.


نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: فعالیت های کمیته امداد در طول انقلاب همواره رو به جلو و در حال گسترش بوده است، در بحث کمک ها، بحث های فنی، اشتغال، برنامه های فرهنگی و اجتماعی و جلب مشارکت های مردمی فعالیت های خوبی صورت گرفته است، البته مشکلاتی نیز بر سر راه آن وجود داشته که در زمان آقای انواری این مشکلات برطرف شد و استاندار ایلام با اشاره به نقش روابط عمومی ها در همراهی با فعالیت های کمیته امداد تأکید کرد: رسالت روابط عمومی در کمیته امداد با ادارات دیگر متفاوت است ، و باید دو کار صورت گیرد اولا این که باید مردم را با عناوین مختلف تشویق کرد که در این راه خیر کمک کنند و ثانیاسعی در انعکاس دقیق نحوه ی هزینه کرد کمک های مردمی که در اختیاراین نهاد جهت استفادهداا نیازمندان قرار می گیرد داشته باشند.


مهندس مروارید ادامه داد: باید اطلاع رسانی لازم در خصوص این که کمک های مردمی که جمع آوری می شود به نیازمندان اختصاص می یابد انجام گیرد و فعالیت های رسانه ای دراین حوزه متمرکز شود.


وی با تأکید بر این که برای جلب مشارکت های مردم باید از سیستم های جدید وکمک های سیستماتیک و آنلاین استفاده شود و خدمات کمیته امداد بسیار گسترده تر گردد.


این مقام مسئول با اشاره به این که باید به گونه ای عمل کنیم که مردم بتوانند به راحتی کمک های خود را ارائه دهند گفت: راهکارها و بسترهایی ایجاد شود که هر کس در هر لحظه تمایل به کمک داشت به راحتی بتواند این کار را انجام دهد و این فرهنگ در بین مردم وجود دارد و باید به بتوان سرعت را افزایش داد.


استاندار ایلام افزود: دیگر رسالت کمیته امداد این است که اگر مردم می خواهند کمک کنند باید بدانند این کمک ها به چه نحو هزینه می شود و چگونگی کمک های کمیته امداد به نیازمندان و دیگر فعالیت های این نهاد مشخص باشد و راهکاری برای این نوع اطلاع رسانی صورت گیرد .

 

مهندس مروارید تصریح کرد: بسیاری از مردم برای کمک به نیازمندان ابراز تمایل دارند و می توانند با ارتباط برقرار کردن با افراد نیازمند این کمک ها را جذب نمود و کمیته نیز در این حوزه نظارت لازم را صورت دهد.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد