درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1335صفحه نخست » خبر یکشنبه، 21 مرداد 1391 - 08:41
پروفسور یحیی کمالی‌پور/ برنامه ریزی حرفه‌ای، منسجم، و مستمر روابط‌عمومی، منجر به تقویت و توسعه تولید ملی خواهد شد
پروفسور کمالی‌پور جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای صنعتی را هم در سطح مدیریتی و هم واسطه‌ای میان مدیریت یا ساختار سازمانی و مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات دانست وی گفت: به همین دلیل، تحقیقات علمی‌، نظرسنجی، فرهنگ سازی، خبر رسانی، و مخاطب شناسی‌ یا مشتری شناسی‌ باید مدّ نظر قرار گیرد و در هر نوع برنامه ‌ریزی کوتاه مدت و دراز مدت گنجانده شود.
  

روابط‌عمومی در واحدهای صنعتی هم در سطح مدیریتی و هم واسطه‌ای میان مدیریت با ساختار سازمانی و مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات است.
پروفسور یحیی کمالی‌پور رئیس بخش ارتباطات دانشگاه پوردو کلیومت آمریکا به مناسبت در پیش بودن کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی به بیان نقطه‌نظرات خویش در مورد اهمیت روابط‌عمومی در بخش صنعت پرداخت.

وی در ابتدای اظهار نظر خود گفت: برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی را به روابط عمومی‌‌های کشور تبریک می‌گویم و این اقدام را گامی مفید در جهت نهادینه شدن این حرفه مهم می‌دانم. وی با تأکید بر اینکه نقش روابط‌عمومی‌های واحدهای صنعتی در ترغیب مردم به استفاده از تولیدات ملی، فوق‌العاده مهم و اساساً یکی از کارکردها یا وظایف این روابط عمومی‌هاست که به مرور، وجهه کارخانه‌های تولیدی را تقویت و مشتری‌مداری را به یکی‌ از اولویت‌های اصلی‌ این شرکت‌ها تبدیل خواهد کرد افزود: از طرف دیگر، این روابط عمومی‌ها قادرند ارتباطات درونی و برونی واحدهای صنعتی را با کارمندان و مشتریان به امری مطلوب، مستمر، و سازنده تبدیل کنند.

پروفسور کمالی‌پور ادامه داد: واضح است که یکی دیگر‌ از وظایف اصلی روابط عمومی‌‌ها، مدیریت اطلاع رسانی با هدف بالا بردن وجهه یک نهاد و سازمان است. آنها همگام با متخصصان بازاریابی و تبلیغات می‌توانند روی افکار عمومی‌ تاثیرات مثبتی داشته باشند. البته همه این کارها یک پیش‌شرط بزرگ دارد: کارخانه‌ها، کیفیت کالا‌های تولیدی خود را بالا ببرند و به سطح استانداردهای جهانی‌ برسانند تا اطلاع‌رسانی در مورد محصولات با هدف بازاریابی و جذب مشتری، معنا داشته باشد و شمار مشتریان راضی افزایش یابد. مسلماً مشتریان راضی‌ می‌توانند بهترین مبلغان محصولات باشند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه روابط عمومی‌‌ها همچنین می‌توانند تعاملی چند جانبه با رسانه‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقی، و سایر کارخانه‌‌ها و تولیدکنندگان برقرار کنند و نتایج طرح‌های مشترک تحقیقی خود را بطور مستقیم و غیرمستقیم، با واحدهای تولیدی درمیان بگذارند تأکید کرد: این کار مسلماً امری مفید در تمامی ساختار‌ها، از جمله بهبود کیفیت کالا‌ها خواهدبود.

رئیس بخش ارتباطات دانشگاه پوردو کلیومت ادامه داد: در صورتی‌ که روابط عمومی‌‌ها بتوانند جایگاه مدیریتی وحرفه‌ای خودشان را در کارخانه‌ها و شرکت‌ها احراز و ابزار مورد نیاز را نیز در اختیار داشته باشند، می‌توانند با همگامی با نهاد‌های بازاریابی‌ و تبلیغات، و با برنامه ریزی حرفه‌ای، منسجم، و مستمر، ذهنیت مثبتی در رابطه با برند و یا مارک کالاها ایجاد کنند که نهایتاً منجر به تقویت و توسعه تولید ملی خواهد شد.

پروفسور کمالی‌پور جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای صنعتی را هم در سطح مدیریتی و هم واسطه‌ای میان مدیریت یا ساختار سازمانی و مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات دانست و گفت: به همین دلیل، تحقیقات علمی‌، نظرسنجی، فرهنگ سازی، خبر رسانی، و مخاطب شناسی‌ یا مشتری شناسی‌ باید مدّ نظر قرار گیرد و در هر نوع برنامه ‌ریزی کوتاه مدت و دراز مدت گنجانده شود.

پروفسور کمالی‌پور مشتری‌مداری و توجه به نیازهای آنها را الزامی و حیاتی دانست و افزود: با تخصصی شدن و شناخت صحیح این حرفه ارتباطاتی، شرکت‌های صنعتی می‌توانند در بالابردن وجهه ملی‌ و منطقه‌ای و تقویت کیفیت کالا‌های خود موفق و در توسعه کشور نقشی اساسی‌ ایفا کنند.

او در پایان اظهارات خود گفت: نا گفته نماند که وظایف و مسؤولیت‌های اساسی‌ روابط عمومی‌‌ها در هر نهادی و یا شرکتی معمولاً یکسان است ولی‌ مهم اینست که متخصصین این حرفه برای پیشبرد برنامه‌های خود محیط و فضای موجود را بخوبی شناسایی و با محصولات شرکت‌های صنعتی و خریداران این کالا‌ها آشنایی کامل پیدا کرده تا بتوانند باکسانی که ازخدمات و محصولات این شرکتها استفاده و به نوعی به آن وابسته هستند ارتباطی‌ سازنده، مستمر، هدفمند، و دو جانبه برقرار کنند.گفتنی است کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد