درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13337صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 30 شهریور 1393 - 10:58
اجلاس رسانه اجتماعی شرکت های سانفرانسیسکو
اجلاس رسانه اجتماعی شرکت های سانفرانسیسکو از 15 الی 16سپتامبر در ایالات متحده امریکا برگزار می شود. به گزارش گروه ترجمه شارا، شعار این کنفرانس استفاده از رسانه اجتماعی برای نزدیک شدن به مشتریان شما است. این کنفرانس همچنین میزبان بزرگترین برندهای جهان می باشد و سخنگویان ارشد آن بینش هایی را در خصوص اینکه رسانه اجتماعی چگونه می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند و مزیت های رقابتی برای شرکت شما بوجود آورند، سخن می گویند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اجلاس رسانه اجتماعی شرکت های سانفرانسیسکو از 15 الی 16سپتامبر در ایالات متحده امریکا برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، شعار این کنفرانس استفاده از رسانه اجتماعی برای نزدیک شدن به مشتریان شما است. این کنفرانس همچنین میزبان بزرگترین برندهای جهان می باشد و سخنگویان ارشد آن بینش هایی را در خصوص اینکه رسانه اجتماعی چگونه می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند و مزیت های رقابتی برای شرکت شما بوجود آورند، سخن می گویند.


حضور کامل در رسانه اجتماعی: از بین بردن سیلوهای داخلی و افزایش همکاری و سهولت در ارتباطات داخلی، مواردی هستند که در این کنفرانس مطرح می شوند.


تولید محتوای متعامل و با کیفیت: دسترسی و رسیدن به رسانه به تنهایی کافی نیست. کشف کنید که چگونه می توانید مخاطبان خود را به شیوه ای شفاف و معنی دار کشف کنید.


تعمیق روابط مشتریان: ایجاد درکی 360 درجه ای از مشتریان شما از طریق داده های اجتماعی، خبرخوانی بینش هایی برای استراتژی آینده و تصمیم سازی نیز از مواردی هستند که در این کنفرانس مورد توجه قرار می گیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد