درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13323صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 29 شهریور 1393 - 17:09
فعالیت روابط عمومی وجهه اجتماعی مدیران را تعریف می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاهی به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده‌اند، گفت: هم مسئولان روابط عمومی و هم روسای واحد‌ها در این امر دخیل هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاهی به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده‌اند، گفت: هم مسئولان روابط عمومی و هم روسای واحد‌ها در این امر دخیل هستند.
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمود آقاجانی در دومین نشست شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که در واحد سیرجان برگزار شد، بیان کرد: روابط عمومی به عنوان نخستین عنصر هر سازمان و مجموعه است که می‌تواند نقش آفرینی خوبی داشته باشد و باید گفت آنگونه که بایسته و شایسته روابط عمومی‌ها بوده نتوانسته‌ایم حوزه روابط عمومی را فعال کنیم و موضوع روابط بیش از آنچه که در ذهن است می‌تواند اثربخش باشد و انصافا از توان بالایی که روابط عمومی داشته استفاده نشده است.
 
 وی گفت: می‌طلبد که هم روابط عمومی‌ها تلاش بیشتری کنند و هم روسای واحد‌ها اهمیت داده تا روابط عمومی به جایگاه واقعی خود برسد، سازمانی موفق است که روابط عمومی موفقی داشته باشد واگر نام روابط عمومی را مشاور رییس بگذاریم شاید درست باشد زیرا روابط عمومی است که دورنما را می‌بینید هم از زاویه درون و هم از زاویه بیرون و آگاهی می‌دهد پس اگر بتوانند وظیفه خود را درست انجام دهند نیمی از کارهای رییس را پیش برده‌اند و کار‌ها درست پیش می‌رود اما اگر درست به وظیفه خود عمل نکنند زحمات مدیر مجموعه دو برابر خواهد شد.
 
 معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در این گونه جلسات باید نشست و جایگاه روابط عمومی را نقد و بررسی کرد زیرا کار حساس و گسترده است، روابط عمومی باید بداند در بین مردم چگونه باشد و در بین مسئولین چگونه و نقاط ضعف و قوت مجموعه خود را بداند تا دچار چالش نشود.
 
 فعالیت روابط عمومی وجهه اجتماعی مدیران را تعریف می‌کند
 
رییس واحد سیرجان هم اظهار کرد: امروز اهمیت روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست و انسان برای آگاهی داشتن و فهمیدن باید به اطلاعات آزاد دسترسی داشته باشد و این یک حق برای اوست.
 دکتر ابوالفضل جعفر قلیخانی خطاب به مدیران روابط عمومی واحد‌ها و مراکز استان افزود: انسان بدون آگاهی هیچ تفاوتی با سایر موجودات ندارد و این نشان می‌دهد در مجموعه‌ای که شما انجام وظیفه می‌کنید آگاهی و تفکر اهمیت بسیار زیادی دارد و فعالیت روابط عمومی است که وجهه اجتماعی مدیران را تعریف می‌کند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد