درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 20:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13303صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 شهریور 1393 - 18:41
روابط عمومی‌ها انعکاس‌دهنده تمامی فعالیت‌های آموزش‌وپرورش هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نشست پروژه مهر که با حضور مدیران مناطق و دبیران کمیته‌های شش‌گانه برگزار شد مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان بر ارتقای دانش و توان روابط عمومی‌ها تأکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نشست پروژه مهر که با حضور مدیران مناطق و دبیران کمیته‌های شش‌گانه برگزار شد مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان بر ارتقای دانش و توان روابط عمومی‌ها تأکید کرد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا از هرمزگان، احمد آخوندی گفت: اطلاع‌رسانی یک ضرورت است و روابط عمومی‌ها برای توسعه فرا بخشی برنامه‌های آموزش‌وپرورش نیازمند دستیابی به دانش روز در این حوزه هستند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با اشاره به زمان بازگشایی مدارس گفت: پروژه مهر عظیم‌ترین برنامه آموزش‌وپرورش است که شرایط را برای ورود هزاران دانش‌آموز در مدارس فراهم می‌کند.

آخوندی تصریح کرد: مدیران مدارس و مسئولان در قالب کمیته‌های پروژه مهر باید تلاش کنند تا مشکلات مدارس به حداقل خود برسد و دانش آموزان سال تحصیلی خود را با آرامش و لذت آغاز کنند.

در حاشیه این همایش، رییس اداره روابط عمومی آموزش‌وپرورش هرمزگان در کارگاه تخصصی توجیه و تبلیغ اظهار داشت: روابط عمومی‌ها انعکاس‌دهنده تمامی فعالیت‌های آموزش‌وپرورش هستند و باید با به‌روزرسانی سایت و ارتباط با رسانه‌های جمعی تلاش همکاران خود را پوشش دهند.

نعمت روز پیکر ادامه داد: کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر نقش پر رنگی درزمینهٔ اطلاع‌رسانی، شفافیت سازی و ایجاد نمودن فضای شایسته درزمینهٔ بازگشایی مدارس به دوش دارد.

وی سرعت و دقت در انعکاس اخبار را از لازمه‌های روابط عمومی موفق دانست و تصریح کرد: رعایت اصول خبرنویسی، پرهیز از تکرار مطالب و توجه به آیین نگارش ادبیات فارسی از مؤلفه‌های تنظیم خبر است که نیازمند توجه روابط عمومی‌ها در این زمینه است.

گفتنی است کارگاه تخصصی کمیته توجیه و تبلیغ بابیان اصول و مبانی خبرنویسی توسط علی نظری کارشناس روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش هرمزگان ادامه یافت.

در این گردهمایی مسئولان کمیته‌های شش‌گانه پروژه مهر در کارگاه‌های تخصصی به بررسی فعالیت‌های صورت گرفته پرداختند و دیدگاه‌های خود را بیان نمودند .


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد