درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13278صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 25 شهریور 1393 - 08:10
نکاتی برای ارزیابی ارزش یادداشت های ترویج شده در فیسبوک
مارک رینفری - لاشوا، که می خواهد تجارب خود را در زمینه داستانسرایی برند در فیسبوک در اجلاس رسانه اجتماعی 20/20 در پی آر نیوز در 12 آگست در سانفرانسیسکو به اشتراک بگذارد، چند اندیشه را در زمینه نگهداری مخاطبان شما در صف جلوی استراتژی فیسبوک و ارزش پرداخت هزینه برای ترویج در فیسبوک پیشنهاد می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مارک رینفری- به عنوان سردبیر ارشد تحریریه دیجیتال، جنیفر لاشوا باعث می شود که کسب و کار او برای مخاطبان برند در فیسبوک و در سایر بسترهای رسانه اجتماعی شناخته می شود. تحلیل لاشوا در خصوص مخاطبان جهانی شرکت اینتل در رسانه اجتماعی و سایت روزنامه نگاری خبری به منظور تلاش برای تولید محتوای متعامل مداوم می باشد.


این تلاش ها بدین صورت پرداخت می شود: صفحه فیسبوک اینتل حدود 400 هزار تعامل منحصر به فرد را د ر هفت روز قبل از این مقاله داشته است و این میزان در مجموع پس از ارسال مقاله تا 25 میلیون و 400 هزار لایک را برای برند به همراه داشته است.


لاشوا، که می خواهد تجارب خود را در زمینه داستانسرایی برند در فیسبوک در اجلاس رسانه اجتماعی 20/20 در پی آر نیوز در 12 آگست در سانفرانسیسکو به اشتراک بگذارد، چند اندیشه را در زمینه نگهداری مخاطبان شما در صف جلوی استراتژی فیسبوک و ارزش پرداخت هزینه برای ترویج در فیسبوک پیشنهاد می کند.


برندها باید کمتر درباره پیامی فکر کنند که می خواهند آن را منتقل نمایند و بیشتر درباره طرز فکر مخاطبانی که از آن استفاده می کنند فکر کنند. از خودتان بپرسید:
1. آنها در زمانی که محتوای برند شما را می بینند کجا هستند؟
2. چگونه می توانید محتوای برند خود را برجسته کنید و در عین حال برای شخصی که آن را می بیند دارای مفهوم و مرتبط باشید؟


یادداشت در فیسبوک اغلب باعث می شود که مخاطبان شما به آن پاسخ دهند و از بمباران طرفدارانتان خودداری می کند. موارد زیر را در خاطر داشته باشید:
1. با توجه به اینکه دسترسی بدون پرداخت به فیسبوک 1% یا کمتر از آن است، احتمال کمی وحود دارد که بتوانید تمام طرفداران خود را با استفاده از محتوای برندتان پوشش دهید.
2. اگر مخاطبان شما جهانی هستند، آزادانه برای ارسال پیام های مشابه یک بار در ساعت 3 بعد از ظهر و یک بار در ساعت 3 صبح اقدام کنید. اما در نظر داشته باشید که قریب به اتفاق مخاطبان شما یادداشت شما را بدون ترویج آن نمی بینند.


3. رویکرد دیگر این است که تنها وقتی یادداشت خود را ارسال کنید که بودجه رسانه ای برای تقویت پیام در اختیار دارید. تولید محتوای عالی هزینه بر است. شما ممکن است بخواهید بودجه تولید محتوای خود را تنها برای یادداشت هایی رزرو کنید که از طریق تبلیغات تقویت می شوند.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد