درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1319صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 18 مرداد 1391 - 14:36
خبرنگار! روزت گرامی
  

امروزه رشد روز افزون جمعیت، محدود بودن منابع آبی، تغییرات فراوان اقلیمی و آلودگی های زیست محیطی سبب عدم توازن بین نیازهای آبی و منابع موجود شده است. بر کسی پوشیده نیست که نقش آب در چرخه اقتصادی کشور و در فرآیند توسعه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و مدیریت منابع آب اگر به درستی اعمال شود و بسترهای لازم را نیز در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کند می تواند از محدودیت های بیشتر آبی در آینده جلوگیری نماید. یکی از ابعاد مهم در این راه پر فراز و نشیب آگاه سازی و اطلاع رسانی جامعه و مسئولان از مسائل و مشکلات و همچنین دستاوردهای بخش آب است که می تواند آب را در زندگی به یک عنصر حیاتی با زمینه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بدل سازد.
 در این میان، خبرنگاران و روزنامه نگاران صنعت آب کشور و به خصوص استان تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران، مسئولیتی بس دشوار و خطیر را بر عهده دارند. وظیفه ای که آنان را وا می دارد تا برای آگاهی بیشتر و اعتماد سازی بین مسئولان به عنوان منابع خبری و مردم به عنوان مخاطب، تلاشی وافر داشته باشند. سال هاست که خبرنگاران دلسوز و متخصص ایران زمین با شجاعت و آگاهی در این مسیر دشوار قدم زده اند و قفل های بسیاری را در جهت ارتقای آگاهی عمومی و امیدبخشی به نسل جوان کشور گشوده اند.
 17 مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که به عنوان گرامی داشت روز خبرنگار و پاسداشت زحمات و تلاش های آنان نامگذاری شده است را گرامی داشته و این روز را به تمامی خبرنگاران حوزه آب و برق کشور از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
 
 روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد