درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13184صفحه نخست » چهارشنبه، 19 شهریور 1393 - 07:55
جایگاه نوآوری درعملکرد سازمان ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه خلاقیت و نوآوری ااز عوامل اجتناب ناپذیر برای ثبات و بقای سازمان ها است و باعث تحریک و پویایی سازمان ها میشود. از طرفی نوآوری از عوامل بسیار مهم و مؤثر در ایجاد مزیت رقابتی برای کسب و کارها است.
  

جایگاه نوآوری درعملکرد سازمان ها

 

نویسندگان:

فروغ رحیمی آبکنار
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
forough.rahimi11@yahoo.com
نرگس دل افروز

استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه خلاقیت و نوآوری ااز عوامل اجتناب ناپذیر برای ثبات و بقای سازمان ها است و باعث تحریک و پویایی سازمان ها میشود. از طرفی نوآوری از عوامل بسیار مهم و مؤثر در ایجاد مزیت رقابتی برای کسب و کارها است. محصولات با یک درجه بالاتر از  نوآوری دارای فروش بالاتر و عملکرد بهتری هستند و به طور کلی منجر به عملکرد بالاتر و عالی در تجارت و کسب وکار می شوند. بنابراین سازمان هایی که قادر به دستیابی به سطح بالای نوآوری و بهره وری ناشی از آن هستند، در زمره موفق ترین مؤسسات و بنگاه های جهان  به شمار می آیند.با توجه به این امر در این مقاله تلاش شده است تا ضمن بیان تعاریفی از نوآوری ،ویژگی ها  عوامل موثر بر آن و راه کارهای بسط نوآوری در سازمان ها از دیدگاه صاحب نظران مورد بحث قرار گیرد


واژگان کلیدی: نوآوری ،خلاقیت، عملکرد ، سازمان خلاق،

 

 

مقدمه:
اهمیت پیامد نوآوری به دلیل رشد سریع بنگاه های اقتصادی و تغییرات سریع، ابهام محیطی و پاره ای مسائل دیگراستنوآوری به معنای روش های جدید انجام کار است که طی آن افراد و محیط دست به تغییر خود و محیط می زنند(پورتر و کتلز، 2003). با پیشرفت روز افزون دانش و فناوری و جریان گسترده اطلاعات،و عصر سرعت بالا  امروزه سازمان ها نیازمند افراد و روش هایی هستند که بتوانند با روشی خلاق با مشکلات رو به رو شده و به حل آن ها بپردازند. شومپیتر یکی از اقتصاد دانان برجسته مکتب اتریش اظهار می کند که نوآوری موتور توسعه اقتصادی است.  امروزه سازمان هایی که قادر به دستیابی به سطوح بالای نوآوری و بهره وری ناشی از آن هستند در زمره موفق ترین و پیشروترین موسسات و بنگاه های جهان هستند. در واقع عنصر نوآوری به عنوان عنصر اساسی از عوامل بقای سازمان ها به شمار می رود(علیرضایی و تولایی، 1387). سازمان ها باید بتوانند در جهت مدیریت تغییر ات شتابان جهان امروزگام بردارند،  امروز آن دسته از بنگاه ها در  مسیر رشد و توسعه خود موفق ترند که با سرعت و هزینه ای مناسب ، ایده های جدیذی را توسعه دهند.بنابراین  خلاقیت و نوآوری به عنوان عنصری اساسی برای بقای سارمان ها بشمار میرود.

 

دانلود مقاله با لینک مستقیم

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد