درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13170صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 18 شهریور 1393 - 12:28
مقایسه تطبیقی 5 سایت صنعت نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی از منظر سئو پی آر
این بررسی نمونه خوبی برای مرحله سئو در پروسه داوری برای سایت هایی که در جشنواره ملی روابط عمومی الکترونیک داوری می شوند می باشد. سایت ها از جوانب مختلف مورد محک قرار می گیرند و نتیجه آن با موارد دیگری که در ارزیابی مد نظر قرار می گیرد سنجیده شده و در نتیجه برترین سایت ها اعلام می شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) سئو پی آر بر خلاف روابط عمومی، کاملا کمیت پذیر است و می توان آن را بر اساس معیارهای کمی ارزیابی کرد. بر این اساس در این نوشتار 5 سایت «شرکت ملی نفت ایران»، «شرکت ملی گاز ایران»، «شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران»، «شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران» و «شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران» مقایسه می کنیم.


این بررسی نمونه خوبی برای مرحله سئو در پروسه داوری برای سایت هایی که در جشنواره ملی روابط عمومی الکترونیک داوری می شوند می باشد. سایت ها از جوانب مختلف مورد محک قرار می گیرند و نتیجه آن با موارد دیگری که در ارزیابی مد نظر قرار می گیرد سنجیده شده و در نتیجه برترین سایت ها اعلام می شوند.


این نوشتار برای کسانی که می خواهند از میزان تاثیر سئو پی آر در نتیجه فعالیت های ارتباطی خودشان در عرصه فضای وب آگاه شوند مفید است.


 

 

 

جدول

مقایسه تطبیقی

سئو پی آر

 

 

ردیف

شاخص های سئو پی آر

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران

شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران

1

رتبه صفحه

0

6

6

6

5

2

تعداد صفحه فهرست شده

17300

115000

11800

53400

18400

3

رتبه ملی

1399

646

8867

6071

1188

4

شبکه های اجتماعی (فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس)

3

15

10

7

2

5

رتبه اس

1151189

342790

3453387

2618529

3929398

6

قیمت دامنه

107

157

0

0

0

7

لینک های خارجی

11

11

11

11

11

8

لینک های داخلی

115

115

115

115

115

9

سئوی روی صفحه

6 از 20 شاخص

8 از 20 شاخص

6 از 20 شاخص

5 از 20 شاخص

4 از 20 شاخص

10

فایل های ضروری

No

No

No

No

No

11

هاستینگ

بدون Gzip

با Gzip

بدون Gzip

بدون Gzip

بدون Gzip

12

کمپین کلمات کلیدی

No

No

No

No

No

13

سرعت لود

(سریع)

63 درصد

(متوسط)

48 درصد

(ضعیف)

(ضعیف)

(متوسط)

54 درصد

14

نرخ پرش

34.90

24.20

53.60

55.80

21.30

15

متوسط توقف در صفحه

3:19

4:27

2:18

2:01

7:01

16

متوسط تعداد صفحه بازدید شده

2.89

2.78

2.40

2.00

5.70

17

نرخ ورود از موتورهای جستجو

 16.60%

14.50%

31.40%

28.60

14.40

18

لینک

1231

1232

499

227

448

19

قدمت

2002

2003

2006

2010

2006

 

با توجه به بررسی 19 شاخص که خود در برخی موارد شامل یک سری از زیر شاخص ها نیز می شوند، می شود ارزیابی دقیقی از فعالیت روابط عمومی این 5 سازمان ارائه داد. در نتیجه اگر بخواهیم این سازمان ها را تنها برای این شاخص ها مورد مطالعه قرار دهیم می توانیم آنها را به شکل زیر طبقه بندی کنیم:


1.      شرکت ملی نفت ایران
2.      شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران
3.      شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران
4.      شرکت ملی گاز ایران
5.      شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران

 


نویسنده و تحلیلگر: عادل میرشاهی (مدرس سئو پی آر)
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد