درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13149صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 17 شهریور 1393 - 10:28
بایدها و نبایدهای پیمایش های آنلاین
پیمایش ها تنها شکل تحقیقات آنلاین نیستند، بلکه شاید اولین گونه ای هستند که به ذهن مان می رسند و اولین چیزی که بیشتر از سایر گزینه ها مورد توجه و بررسی در تحقیقات آنلاین قرار می گیرند. «MROCs» سبکی از تحقیقات کیفیت است که در صورتی که نیاز به این نوع تحقیق دارید می توانید از آن استفاده کنید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیمایش ها تنها شکل تحقیقات آنلاین نیستند، بلکه شاید اولین گونه ای هستند که به ذهن مان می رسند و اولین چیزی که بیشتر از سایر گزینه ها مورد توجه و بررسی در تحقیقات آنلاین قرار می گیرند. «MROCs» سبکی از تحقیقات کیفیت است که در صورتی که نیاز به این نوع تحقیق دارید می توانید از آن استفاده کنید.


سایر بایدها
1. دلیل اصلی را در نظر بگیرید که شما در حال راه اندازی یک پیمایش هستید؛ از آن به منظور اطلاع رسانی خودتان استفاده کنید.
2. میزان سوالاتی را که می خواهید بپرسید را محدود کنید.
3. تشویق به مشارکت یک الزام است، مطمئن شوید که در صورتی که پیمایش طولانی تر است تشویق را افزایش دهید.
4. به توصیه های تحلیلگران تحقیق گوش دهید، آنها معمولا بهترین ها را می دانند.


دیگر نباید ها
1. پاسخ های غیر واقعی را در رابطه با جزئیات نمونه خودتان تنظیم نکنید.
2. پیمایش خود را با سوالات کیفی و سوالاتی که پایان آن باز می باشد پر نکنید.
3. سعی نکنید اهداف بیش از اندازه را با یک نظر سنجی تامین کنید، آن را ساده و شفاف آماده کنید.
4. از ابزارهای رایگان استفاده نکنید که به شما اجازه نمی دهند بر طراحی و انتخاب های نمونه کنترل داشته باشید.
بهتر این است که یک رابطه صحیح، باز و صادقانه میان مشتریان و ارائه کنندگان خدمات پژوهشی داشته باشید. مهمتر از همه اینکه، این مسئولیت تهیه کننده پژوهش است که به مشتریان بهترین توصیه ها و آنچه که می تواند ارائه دهد و این مسئولیت مشتری است که در برابر مشاوره ارائه شده مقاومت نکند و آنها را به گوش جان شنیده و اجرا نماید.



منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد