درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:09   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13012صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 10 شهریور 1393 - 14:14
شش نکته برای ساخت دنبال کنندگان وفادار در شبکه های اجتماعی
با کسی که از منافع گوناگونی که در سراسر هر یک از بسترهای رسانه اجتماعی که مانند قطعات طلا در بستر رودخانه در جریان اند گریزان است- از تعامل با مخاطبان گرفته تا برجسته سازی برند در شناسایی و مرتبط سازی آن- راهکار این است که نه تنها به تولید محتوای زیاد درآویزید بلکه به کاربران برای تعامل با محتوای خود بپردازید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مارک رنفری- با کسی که از منافع گوناگونی که در سراسر هر یک از بسترهای رسانه اجتماعی که مانند قطعات طلا در بستر رودخانه در جریان اند گریزان است- از تعامل با مخاطبان گرفته تا برجسته سازی برند در شناسایی و مرتبط سازی آن- راهکار این است که نه تنها به تولید محتوای زیاد درآویزید بلکه به کاربران برای تعامل با محتوای خود بپردازید. هنوز چیزهای زیادی در جهان روابط عمومی وجود دارد که می تواند به سادگی دنبال کنندگان وفاداری را برایتان ایجاد کند.


برای مثال، جهش های اخیر از دوستی برند تمام قواعد پیشین را از میان برده است. به هر دلیلی که در پس یک ورشکستگی وجود داشته باشد، یک ارتباط قوی غیر قابل انکار میان برند و مصرف کنندگان وجود دارد. چه بپذیرید یا نه، این احساس به گونه ای موثر در چارچوب عرصه های اجتماعی سوالات دیگری را بر می انگیزد. با این وجود، قابلیت طلایی رسانه اجتماعی هنوز در زیر بستر رودخانه در جاییکه نور در برخورد با آب شکسته می شود منتظر الک شدن و جلا خوردن است.


همگام با این روحیه استفاده از رسانه اجتماعی برای ایجاد مخاطبی آرمانی، ما از جامعه پی آر نیوز پرسیدیم که چگونه می توان رسانه اجتماعی ساخت که مخاطبان و دنبال کنندگان آن وفادار باقی بمانند. محتوا و تعامل واژه های روز ما بودند.


برای اطلاع از فهرست کامل پاسخ ها می توانید آن را در صفحه توییتر ما پیدا کنید. در غیر این صورت نکات برجسته این نظر سنجی را در این یادداشت بخوانید.


محتوا
1. اصالت: به کسانی که دنبالتان می کنند چیزهای اصیل بدهید.
2. چیزهایی را پست کنید که برای شما و حوزه فعالیت شما جالب است. افراد همیشه به دنبال چیزهایی هستند که چشم اندازهای جدید و ایده های جدید ارائه می دهند.
3. پیام های آموزنده، مرتبط، به موقع، جالب درباره چیزی که دوست دارید ارائه دهید. و مردم دوست دارند که روزآمدهای شما را بخوانند.


تعامل
1. اگر شما به درستی به دنبال کنندگان خودت علاقه نشان دهید، آنها به شما علاقه نشان می دهند.
2. گوش دهید، گوش دهید، گوش دهید. آنگاه تعجب کرده و با تعامل محترمانه لذت ببرید. اگر فضا را مناسب می بینید بدانید که طنز همیشه برنده است.
3. روابط و گفتگوهایی را بسازید. «دنبال کردن» به نظر یک طرفه می رسد و جامعه چند طرفه است.
 

منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/07/09/8-tips-for-building-a-loyal-social-media-following/?hq_e=el&hq_m=2916194&hq_l=10&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد