درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 07:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12992صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 9 شهریور 1393 - 18:07
رسانه های اجتماعی در روابط عمومی
رسانه اجتماعی در روابط عمومی در حال تبدیل شدن به برترین راه برای موفقیت است و در طولانی مدت کمپین های تبلیغاتی محدود در تمام بخش ها را مقیاس پذیر می کند. نقطه کلیدی این است که مطمئن شوید هرکسی در بخشی از رسانه اجتماعی، پیش از اینکه یک مسئول در رسانه اجتماعی باشد یک متخصص رسانه اجتماعی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جودی کول- بحث ما این بود که چرا استفاده از رسانه اجتماعی برای روابط عمومی در رهبری کمپین آگاهی از برند موثر است اما اکنون اینکه چگونه می توانید از وسائل سنتی تلاش های روابط عمومی مدد بگیرید؟


1. شناخت برند.
قانون قدیمی نیاز به دیده شدن نام یک برند یا لوگوی آن برای هفت بار را به خاطر داشته باشید. این کار باید پیش از اینکه برند ثبت شود انجام گیرد اما سوال این است که آیا شما پیش از ثبت برند می تواند به آن اعتماد کرده و آن را خریداری نمایید؟ خوب، در مطالعات اخیر این مساله به تعداد 20 و حتی 30 رسیده است زیرا حجم گسترده اطلاعات و بازاریابی ما برای افراد وجود دارد. به خاطر داشته باشید که حضور قوی آنلاین با بخش شما کمک می کند که افراد بسیار مهمی که با آنها همکاری می کنید نقش مثبتی برای آن ایفا کنند و احتمال بیشتری وجود دارد که هرچیزی را در راستای نام تجاری شما مطالعه کنند!


نکته کلیدی: مطمئن شوید هرکسی دنبال توییتر، فیسبوک و لینکداین می داند که چطور در این شبکه ها محتوایی با ارزش افزوده ایجاد کند! با این کار شما می توانید مطمئن شوید که افراد را با نام تجاری خود کاملا درگیر کرده و اعتماد سازی خوبی را برای برند خود ایجاد کرده اید. به خاطر داشته باشید که هر بستر نرم افزاری قالب محتوایی مربوط به خودش را دارد و درباره اینکه مخاطبان شما در کجا می آویزند فکر کنید. از پتانیسل های معدن طلای بخش های جذاب پینترست، اینستاگرام و لینکداین غافل نشوید. (شما می توانید ببینید چرا بسیار از برندها موفق شده اند چراکه آنها به رسانه های اجتماعی به تمام معنا توجه کرده اند و همه اینها در کمپین های روابط عمومی مورد بحث قرار می گیرد!)


2. داستان های خودتان را به اشتراک بگذارید.
آیا پوشش عالی در صفحات محلی یا آنلاین گرفته اید؟ آیا این کار به شرکت شما و آنچه انجام می دهید وقار و صلابت می دهد؟ رسانه اجتماعی راهی کامل برای به اشتراک گذاشتن این موفقیت و دسترسی به طیف وسیعتری از مخاطبان است. نه فقط این، بلکه شما دارید به نشریات نشان می دهید که شما وجود دارید و شما می خواهید شبکه سازی انجام دهید و داستان های خودتان را منتشر کنید به گونه ای که به مراتب ترافیک بیشتری از آنچه آنها می توانند به شما بدهند، خودتان دریافت کنید! از اثرگذاران صنعت خودتان سوال کنید که آنها چه فکر می کنند، ممکن است آنها نیز چیزهایی را برای به اشتراک گذاری داشته باشند.


فاصله هایی را میان اثرگذاران صنعت نگه دارید تا از این رهگذر بتوانید منافع عمده ای را از رسانه اجتماعی در واحد روابط عمومی خودتان ببرید. چه شما یا آژانس روابط عمومی شما در تصدی است، مطمئن شوید متخصصان صنعت و خبرنگاران در فهرست های توییتر هستند تا تماس خود را با آنها به طور آسان حفظ کنید. تماس های مستمر با این حساب ها روابطی را ایجاد می کند و سبب می شود که شناخت برند در میان این افراد بیشتر شود. در این شرایط شما محل مناسبی برای به اشتراک گذاری داستان ها، رویدادها و اخبار خود خواهید یافت.


3. از هاشتگ های رویداد در رسانه اجتماعی روابط عمومی استفاده کنید.
شما رویدادهای زیادی در پیش رو دارید و شما زمان خالص و منابعی برای آن در اختیار دارید. اکنون زمان آن است که مردم را برای به اشتراک گذاری تجربیاتشان نزد خودتان فرا بخوانید. مطمئن شوید که هاشتگ را تا حد امکان توضیحی و کوتاه انتخاب کرده اید و افراد دیگر از آن استفاده نمی کنند! این راهی بسیار خوب برای ترکیب همه تلاش های تبلیغاتی شما است که به شرکت کنندگان این شانس را می دهد که درباره آن سخن بگویند. فقط مطمئن شوید که همه ادبیات مرتبط به آن با استفاده از آن منتشر شده و برای همه رویدادهایی که در هر جایی اتفاق افتاده است به کار رود.


نکته متخصصان: از لینک های ow.ly و bit.ly در جاییکه می خواهید از وب شما یا صفحه ای دیگر که ترافیک از آن می آید، استفاده کنید. این راهی است که شما می توانید دقیقا رسانه های اجتماعی را در همکاری با کمپین روابط عمومی خودتان مورد استفاده قرار دهید.


رسانه اجتماعی در روابط عمومی در حال تبدیل شدن به برترین راه برای موفقیت است و در طولانی مدت کمپین های تبلیغاتی محدود در تمام بخش ها را مقیاس پذیر می کند. نقطه کلیدی است است که مطمئن شوید هرکسی در بخشی از رسانه اجتماعی، پیش از اینکه یک مسئول در رسانه اجتماعی باشد یک متخصص رسانه اجتماعی است. بازاریابان سنتی و متخصصان روابط عمومی اغلب متخصص رسانه اجتماعی نیستند (این یک مسابقه کاملا متفاوت است.) بنابراین باید متخصصان این حرفه را پیدا کنند و یاد بگیرند که چطور می توانند خودشان این کار را انجام دهند. آخرین چیزی که شما نیاز دارید که در پیام های خودتان آن را لحاظ کنید فضای اجتماعی مردم در این رسانه هاست، این مساله خطراتی را به آنها می دهد که تصوری منفی را از نام تجاری شما برایشان به همراه می آورد.
 

منبع: http://www.business2community.com/public-relations/social-media-pr-0947222#Hp67ko5MRUI2YMkX.99
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد