درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12958صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 8 شهریور 1393 - 16:16
ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت با حضور وزیر نفت و تلاشگران عرصه روابط عمومی روز پنجشنبه (١٣ شهریور ماه) برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت با حضور وزیر نفت و تلاشگران عرصه روابط عمومی روز پنجشنبه (١٣ شهریور ماه) برگزار می شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از شانا، این جشنواره با هدف معرفی و قدردانی از روابط عمومی های فعال، خلاق و موفق، فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجارب، بررسی مشکلات و افزایش اثربخشی فعالیت ها و برنامه‌ها، شناسایی و معرفی الگوهای بر‌تر، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای بازآموزی مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی های صنعت نفت و تلاش برای فرهنگ سازی و بستر سازی انجام فعالیت های تخصصی، روز پنجشنبه (١٣ شهریور ماه) در مجموعه فرهنگی و ورزشی شماره یک صنعت نفت برگزار می شود.
 
 از محورهای ارزیابی آثار جشنواره می توان به مطالعات اجتماعی (پژوهش، نظرسنجی ارباب رجوع و کارکنان و مدیران، تحلیل محتوا)، برنامه ریزی، تدوین برنامه ارتباطات الکترونیک (وب سایت، رسانه‌های اجتماعی)، تدوین سند استراتژیک روابط عمومی، تدوین برنامه سالانه و آسیب‌شناسی روابط عمومی، برنامه‌های آموزشی روابط عمومی، انتشارات (نشریه داخلی، بروشور، کتاب، پوستر، گزارش سالانه، کاتولوگ، ویژه نامه) اشاره کرد.
 
 تبلیغات (فیلم، مولتی مدیا، تیزر و برنامه‌های تلویزیونی، لوح فشرده)، ارتباطات رسانه‌ای (تهیه و تنظیم خبر، سفرهای خبری، جوابیه، بریده جراید، کنفرانس خبری، همکاری با شانا) و فعالیت های فرهنگی (برنامه‌های خانوادگی، جشنها و آیینها، مسابقات فرهنگی، ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی) از دیگر محورهای برگزاری این همایش است.
 
 چهار سطح ارزیابی آثار این جشنواره به ترتیب، سطح نخست (چهار شرکت اصلی)، سطح دوم (شرکت های پایه A و B)، سطح سوم (شرکتهای پایه ۱۶ و ۱۷) و سطح چهارم (شرکت های پایه ۱۵ و پایین‌تر) است که منظور از سطح بندی ارزیابی جشنواره این است که فعالیت های روابط عمومی‌ها با توجه به ظرفیت و گستره کاری آنان مقایسه و ارزیابی شود.
 
 با توجه به این که ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت، نسبت به گذشته از منظر علمی کاملا ارتقا یافته است و تنها از برترینها قدردانی می شود، بنابراین احتمال دارد در برخی بخشها فردی مقام کسب نکند.
 
 اکبر نعمت الهی، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره، احمد یحیایی ایله‌ای، رئیس کمیته علمی جشنواره، قربانعلی پورمرادیان، رئیس شورای داوران جشنواره، سید مجتبی موسوی شاد، دبیر اجرایی جشنواره، علیرضا مسلم مسئول مراسم و امید اسکندری، مسئول اجرایی سایت جشنواره است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد