درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12931صفحه نخست » ادامه مطلب چهارجمعه، 7 شهریور 1393 - 11:43
کارگاه تخصصی روابط عمومی در عصر موبایل برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه مدیریت فضای مجازی سازمان‌ها بر عهده روابط عمومی‌ها گذاشته است و آنچه سازمان‌های ایرانی بیشتر به دنبال آن بوده‌اند مدیریت وب‌سایت‌ بوده است تا بهره گیری از امکانات و مزایای بی‌شمار تلفن همراه.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه مدیریت فضای مجازی سازمان‌ها بر عهده روابط عمومی‌ها گذاشته است و آنچه سازمان‌های ایرانی بیشتر به دنبال آن بوده‌اند مدیریت وب‌سایت‌ بوده است تا بهره گیری از امکانات و مزایای بی‌شمار تلفن همراه.

معرفی
امروزه مدیریت فضای مجازی سازمان‌ها بر عهده روابط عمومی‌ها گذاشته است و آنچه سازمان‌های ایرانی بیشتر به دنبال آن بوده‌اند مدیریت وب‌سایت‌ بوده است تا بهره گیری از امکانات و مزایای بی‌شمار تلفن همراه. اما استقبال مردم از دستگاه‌های هوشمند و موبایل به عنوان یک رسانه شخصی و همیشه همراه، روز به روز افزایش می‌یابد و تعداد کاربران اینترنت از طریق تلفن همراه از کامپیوترهای شخصی به زودی پیشی خواهد گرفت. بنابراین استفاده از موبایل که در ایران 57 میلیون مشترک دارد و در جهان در حال نزدیک شدن به جمعیت کره زمین یعنی 7میلیارد نفر است فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی، تداوم ارتباط، ایجاد تبلیغات و تثبیت برند پیش روی روابط عمومی‌ها می گذارد. سمینار تخصصی روابط عمومی در عصر موبایل به این موضوع می پردازد که چگونه تلفن همراه می تواند همسو با اهداف روابط عمومی بکار گرفته شود.

استاد: دکتر حسین امامی
(مدرس و پژوهشگر روابط عمومی و رسانه های نوین، عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)

سرفصل:
• تعریف روابط عمومی موبایل
• فرصت‌های تلفن همراه برای روابط عمومی
• ابزارهای روابط عمومی موبایل
• بایدها و نبایدها در تولید محتوای موبایل
• بهینه‌سازی روابط عمومی موبایل
• معرفی برنامه‌های کاربردی دستگاه‌های هوشمند
• تبلیغات و بازاریابی موبایل

زمان برگزاری: 26 مهرماه 1393
برگزارکننده: موسسه کارگزار روابط عمومی
تلفن ثبت نام: 88617576-88617577


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد