درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 00:07   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12802صفحه نخست » خبر یکشنبه، 1 شهریور 1393 - 16:03
گزارش تصویری2/گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی
گردهمایی روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران روز چهارشنبه 29 مرداد 1393 با حضور مهندس کاظمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش، مهندس سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش، مهندس خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روسای روابط عمومی های ستاد، شرکت های تابعه و پالایشی این شرکت برگزار شد.
  

گزارش تصویری2/گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس سجادی در خصوص نقش و جایگاه شرکت ملی پخش و حساسیت های کاری این شرکت در امر سوخت رسانی مطلوب به هموطنان در شرایط سخت جوی سخن گفت.
در ادامه مهندس کاظمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به نقش روابط عمومی ها دراطلاع رسانی سریع و به موقع اظهارکرد: با توجه به توسعه خبرگزاری ها در فضای مجازی، روابط عمومی ها بایستی از تمام ظرفیت خود در اطلاع رسانی و انعکاس خبر استفاده کنند.
وی همچنین به توضیح در مورد نقش مهم شرکت ملی پالایش و پخش به خصوص شرکت ملی پخش در امر تولید و توزیع فرآورده های نفتی در ایام جنگ تحمیلی و تحریم ها از سوی غرب پرداخت و به تاثیر تولید بنزین و نفت گاز یورو 4 و یورو 5 در بهبود کیفیت هوای کلان شهرها اشاره کرد.
در ادامه این گردهمایی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کارکرد دستگاه های روابط عمومی نیازمند تحول است، گفت: امروزه ارتباط معنا و مفهوم جدیدی دارد و نیازمند عنصری چون مخاطب شناسی است.
مهندس خدادی با اشاره به اینکه ارتباط رسانه ای فقط وظیفه روابط عمومی ها نیست، بلکه وظیفه تمام مدیران است، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید شرایط و آموزش های لازم برای برقراری ارتباط مدیران با رسانه ها را فراهم کنند.
برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص درج آگهی در مطبوعات توسط نوشین نجار از اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، بررسی مهندسی ساختار و تحول اساسی در روابط عمومی ها با توضیحات سیروس دهقان مدیرکل تشکیلات و روش های وزارت نفت و مجتبی احمدی رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی پالایش و پخش و نیز برگزاری کارگاه های آموزشی هوش هیجانی و روانشناسی روابط عمومی توسط اساتید از برنامه های این گردهمایی بود
تقدیر از 16 پیشکسوت روابط عمومی شرکت از دیگر برنامه های این مراسم بود.
گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با سخنان سید علیرضا سادات میر رئیس روابط عمومی این شرکت و جمع بندی مطالب توسط ایشان پایان یافت.


منبع: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد