درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12763صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 30 مرداد 1393 - 18:28
مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی: در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی گردشگری باید تجدید نظر کنیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 130 گروه رسانه‌ای از رسانه‌های معتبر جهان با اخذ مجوز از گوشه و کنار ایران آثاری را تولید و در رسانه‌های خود منتشر کردند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 130 گروه رسانه‌ای از رسانه‌های معتبر جهان با اخذ مجوز از گوشه و کنار ایران آثاری را تولید و در رسانه‌های خود منتشر کردند.

به گزارش شارا از شیراز، امین عارف‌نیا بعد از ظهر امروز در همایش تخصصی ارتباطات و گردشگری اظهار داشت: در سال‌هایی که گذشت با وجود جاذبه‌های گردشگری متنوع ایران، در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی و ارتباطات نقشی را که باید برای جلب و جذب گردشگران ایفا شود، شاهد نبودیم.

وی افزود: در حال حاضر شاهد رشد 25 درصدی مراجعه گروه‌های معتبر از رسانه‌های خارجی و مستندساز برای ساخت گزارش‌های خبری از جاذبه‌های دیدنی ایران رو به رو هستیم.

مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: بر اساس آماری که سازمان جهانی جهانگردی، در سال 2013 یک میلیارد و 187 میلیون گردشگر در جهان جابه جا شده‌اند که نتیجه آن یکهزار و 250 میلیارد دلار درآمد از صنعت گردشگری بوده است که قابل تامل است.

عارف‌نیا خاطرنشان کرد: سرزمین ما که بیش از 31 هزار بنا و محوطه دیدنی دارد می‌تواند در حوزه صنعت گردشگری جزو کشورهای برتر جهان محسوب شود بنابراین باید در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی این عرصه تجدید نظر کنیم.

وی تصریح کرد: امروز ترکیه جزو 10 مقصد برتر گردشگری جهان است و براساس آمارهای سازمان جهانی جهانگردی در سال 2013 نزدیک به 33 میلیارد دلار از این صنعت در آمد داشته است و این در حالی است که در مقایسه با کشور ما در مقاصد گردشگری مقام پایین‌تری دارد ولی ما در این صنعت نسبت به آنها عقب‌تر هستیم.

راه‌اندازی دفاتر اطلاع رسانی گردشگری در 40 کشور هدف گردشگری ایران آخرین موردی بود که وی در این نشست به آن اشاره کرد.
خبرگزاری فارس

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد