درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12726صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 28 مرداد 1393 - 14:13
پائول هولمز: چیزهایی که شرکت های روابط عمومی باید در آن خوب باشند، صحت، تعامل، اعتبار و گفتگو است
به گزارش گروه ترجمه شارا، وی می افزاید: «چیزهایی که شرکت های روابط عمومی باید در آن خوب باشند، صحت، تعامل، اعتبار و گفتگو است. همه اینها در عصر دیجیتال فوق العاده با ارزش هستند و این در حالیست که تنها شرکت های معدودی چند سالی است که خدمات خود را با این موارد همخوان و سازگار کرده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پائول هولمز، مدیر عامل نشریه گزارش هولمز می نویسد: «آژانس های روابط عمومی در واقع در آغاز تجربه نوعی از رشد هستند که باید انتظار داشته باشیم که در محیط فعلی آن را مشاهده کنیم.»

 

به گزارش گروه ترجمه شارا، وی می افزاید: «چیزهایی که شرکت های روابط عمومی باید در آن خوب باشند، صحت، تعامل، اعتبار و گفتگو است. همه اینها در عصر دیجیتال فوق العاده با ارزش هستند و این در حالیست که تنها شرکت های معدودی چند سالی است که خدمات خود را با این موارد همخوان و سازگار کرده اند. این تعداد شرکت هایی هستند که در کل صنعت مسیر صحیح را می پیمایند.


هولمز می افزاید: «اگر ما مجبور شویم که دلیلی برای افزایش نرخ رشد در صنعت روابط عمومی در سراسر جهان بیاوریم، آن شرکت هایی هستند که در پیمایش ما واقعا به موارد چالش زا در فضای دیجیتال و رسانه اجتماعی وارد شده اند.»

 

هولمز تصریح کرد: «در طول پیمایش، شرکت هایی را می بینیم که سرمایه گذاری خود را در ساخت دیجیتال و تولید و مدیریت جوامع اجتماعی افزایش داده اند و با موفقیت در مسئولیت های مدرن خویش رقابت می کنند. به نظر می رسد که تفاوت واقعی در رشد بر خط است.»


«یکی دیگر از عوامل رشد در اروپا است. در حالیکه شرکت های قاره ای در مقایسه با شرکت های امریکایی و آسیایی نگرانی های زیادی درباره رشد و سودآوری خود دارند، بهترین آنها در حال رشد دوباره هستند.»


«اما بار دیگر شاهد نا امیدی رشد برای بسیاری از آژانس های شاخص در صنعت روابط عمومی هستیم و به خصوص آنهایی که در تملک هلدینگ های بزرگ هستند.»


هولمز اشاره می کند: «این مساله به اندازه کافی روشن نیست. شاید آنها خود را از گسترش در بطن آژانس های خواهر محدود کرده اند؛ شاید اندازه دقیق آنها کمتر قابل انعطاف است یا کمتر قابلیت دارد که تغییرات فوری را بپذیرد. یا شاید اهداف مادی شرکت هلدینگ سرمایه گذاری لازم را با دشواری بیشتری همراه ساخته است. هر دلیلی که برای این امر وجود داشته باشد، این مساله روشن است که آنها سهم بازار را در برابر شرکت های مستقل از دست داده اند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد