درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:13   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1272صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 12 مرداد 1391 - 09:51
انجمن روابط عمومی گیلان اعلام موجودیت کرد
مدیر عامل انجمن روابط عمومی استان گیلان گفت: انجمن روابط عمومی فرصت مناسبی برای شناسایی و استفاده از ظرفیت های روابط عمومی گیلان جهت بر طرف کردن خلاء ها و گلوگاه های ارتباطی است. انجمن روابط عمومی گیلان می تواند بر اساس داده های اخذشده، فرصت ها، تهدیدها، گلوگاه ها و زنجیره ها را به تناسب شرح وظایف سازمانی در دستگاه های دولتی و بخش های خصوصی شناسایی و در اختیار مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاه ها قرار دهد.
  

مدیر عامل انجمن روابط عمومی استان گیلان گفت: انجمن روابط عمومی فرصت مناسبی برای شناسایی و استفاده از ظرفیت های روابط عمومی گیلان جهت بر طرف کردن خلاء ها و گلوگاه های ارتباطی است.
سید رضا علوی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: روابط عمومی رشته ای است که محدود به دستگاه های دولتی یا خصوصی نمی شود، بلکه ارتباط  دهنده اجزای درون سازمانی (واحدهای مستقر در یک ارگان دولتی و یا خصوصی) و برون سازمانی (مشتریان، ارباب رجوع و جامعه ی هدف) می باشد .
وی اضافه کرد: آشنایی با وظایف روابط عمومی مستلزم شناسایی از ظرفیت نامحدود این رشته در همه عرصه  های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است که ارتباط زنجیره  دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی گیلان را به دنبال خواهد داشت.
 وی اظهار کرد: انجمن روابط عمومی گیلان می تواند بر اساس داده های اخذشده، فرصت ها، تهدیدها، گلوگاه  ها و زنجیره  ها را به تناسب شرح وظایف سازمانی در دستگاه های دولتی و بخش های خصوصی شناسایی و در اختیار مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاه ها قرار دهد.
علوی خاطر نشان ساخت: این انجمن به اقتضای نیاز دستگاه های دولتی و بخش های خصوصی، برنامه  های کاربردی ارائه می کند تا محصول و نتیجه ی هر مراسم و مناسبت با اهداف برگزاری آن موضوعیت داشته باشد.
علوی با بیان این که انجمن روابط عمومی گیلان همچنین در نظر دارد، برنامه  های راهبردی روابط عمومی را به تناسب شرح وظایف سازمانی و مخاطب محوری تبیین، ترسیم و برنامه ریزی کند، از همه کارگزاران،علاقمندان ارتقاء و پیشرفت روابط عمومی در استان دعوت کرد که انتقادات و پیشنهادات خود را در اختیار این انجمن قراردهند.
وی یادآورشد: علاقمندان می توانند نظرات، پیشنهادات و مقالات خود را به آدرس ایمیل سایت INFO@PRSG.IR ارسال نمایند.
انجمن روابط عمومی استان گیلان با هدف ارتقاء جایگاه روابط عمومی در استان به همت جمعی از فعالان عرصه روابط عمومی در گیلان در اسفند سال 89 به ثبت رسید.
سید رضا علوی از اواخر فروردین سال جاری توسط هیئت مدیره انجمن روابط عمومی گیلان به سمت مدیر عامل این انجن منصوب شد.
رضا احمدی، یوسف نبی زاده، مرتضی نجاتی، سید رضا علوی و معصومه نیک کار اعضای هیئت مدیره انجمن روابط عمومی استان گیلان می باشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد