درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:32   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1272صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 12 مرداد 1391 - 10:27
انجمن روابط عمومی گیلان اعلام موجودیت کرد
مدیر عامل انجمن روابط عمومی استان گیلان گفت: انجمن روابط عمومی فرصت مناسبی برای شناسایی و استفاده از ظرفیت های روابط عمومی گیلان جهت بر طرف کردن خلاء ها و گلوگاه های ارتباطی است. انجمن روابط عمومی گیلان می تواند بر اساس داده های اخذشده، فرصت ها، تهدیدها، گلوگاه ها و زنجیره ها را به تناسب شرح وظایف سازمانی در دستگاه های دولتی و بخش های خصوصی شناسایی و در اختیار مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاه ها قرار دهد.
  

مدیر عامل انجمن روابط عمومی استان گیلان گفت: انجمن روابط عمومی فرصت مناسبی برای شناسایی و استفاده از ظرفیت های روابط عمومی گیلان جهت بر طرف کردن خلاء ها و گلوگاه های ارتباطی است.
سید رضا علوی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: روابط عمومی رشته ای است که محدود به دستگاه های دولتی یا خصوصی نمی شود، بلکه ارتباط  دهنده اجزای درون سازمانی (واحدهای مستقر در یک ارگان دولتی و یا خصوصی) و برون سازمانی (مشتریان، ارباب رجوع و جامعه ی هدف) می باشد .
وی اضافه کرد: آشنایی با وظایف روابط عمومی مستلزم شناسایی از ظرفیت نامحدود این رشته در همه عرصه  های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است که ارتباط زنجیره  دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی گیلان را به دنبال خواهد داشت.
 وی اظهار کرد: انجمن روابط عمومی گیلان می تواند بر اساس داده های اخذشده، فرصت ها، تهدیدها، گلوگاه  ها و زنجیره  ها را به تناسب شرح وظایف سازمانی در دستگاه های دولتی و بخش های خصوصی شناسایی و در اختیار مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاه ها قرار دهد.
علوی خاطر نشان ساخت: این انجمن به اقتضای نیاز دستگاه های دولتی و بخش های خصوصی، برنامه  های کاربردی ارائه می کند تا محصول و نتیجه ی هر مراسم و مناسبت با اهداف برگزاری آن موضوعیت داشته باشد.
علوی با بیان این که انجمن روابط عمومی گیلان همچنین در نظر دارد، برنامه  های راهبردی روابط عمومی را به تناسب شرح وظایف سازمانی و مخاطب محوری تبیین، ترسیم و برنامه ریزی کند، از همه کارگزاران،علاقمندان ارتقاء و پیشرفت روابط عمومی در استان دعوت کرد که انتقادات و پیشنهادات خود را در اختیار این انجمن قراردهند.
وی یادآورشد: علاقمندان می توانند نظرات، پیشنهادات و مقالات خود را به آدرس ایمیل سایت INFO@PRSG.IR ارسال نمایند.
انجمن روابط عمومی استان گیلان با هدف ارتقاء جایگاه روابط عمومی در استان به همت جمعی از فعالان عرصه روابط عمومی در گیلان در اسفند سال 89 به ثبت رسید.
سید رضا علوی از اواخر فروردین سال جاری توسط هیئت مدیره انجمن روابط عمومی گیلان به سمت مدیر عامل این انجن منصوب شد.
رضا احمدی، یوسف نبی زاده، مرتضی نجاتی، سید رضا علوی و معصومه نیک کار اعضای هیئت مدیره انجمن روابط عمومی استان گیلان می باشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد