درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 15:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12666صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 25 مرداد 1393 - 13:06
کتاب روابط عمومی و ارتباطات بزودی چاپ می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حسن خسروی مدرس دانشگاه و عضو انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی کشور اعلام کرد که به لطف و مرحمت خداوند متعال ، کتاب جدیدم با عنوان روابط عمومی و ارتباطات بزودی چاپ و روانه بازار خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حسن خسروی مدرس دانشگاه و عضو انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی کشور اعلام کرد که به لطف و مرحمت خداوند متعال ، کتاب جدیدم با عنوان روابط عمومی و ارتباطات بزودی چاپ و روانه بازار خواهد شد.


وی افزود: این کتاب در واقع تلاشی است در راستای پاسخ گویی به خواسته ها و نیازهای پژوهشی و مطالعاتی دانشجویان رشته های مختلف مدیریت و بویژه علاقه مندان عرصه روابط عمومی ، بازاریابی و مشتری مداری.

 

وی گفت: علاوه براین بخش قابل ملاحظه ای از کتاب به صورت حرفه ای برای مجریان و گویندگان و سخنرانان و آنانکه علاقه مند به مباحث مجری گری، گویندگی و فن بیان و فنون سخنوری هستند تالیف و تنظیم شده که قطعا برای اهل فن جالب خواهد بود چرا که مطالب هم به صورت آکادمیک به رشته تحریر درآمده و خود یک منبع درسی برای این حوزه بوده و هم با توجه به اینکه نگارنده خود از مجریان با سابقه همایش ها و مراسم مختلف ملی و بین المللی با بیش از 1000 اجرا مجری گری در داخل و خارج از کشورمیباشد به صورت کاربردی قابل استناد و استفاده خواهد بود.

 

حسن خسروی مولف کتاب روابط عمومی و ارتباطات گفت: قرار است که به امید خدا با همکاری ناشر محترم اثر ، کتاب برای ترم تحصیلی آینده دانشگاه ها چاپ و روانه بازار شود. از این رو اساتید رشته های مختلف کسب و کار، مدیریت، روابط عمومی، بازاریابی و... می توانند از مباحث این کتاب برای تدریس دروس خود استفاده نمایند.

 

خسروی در ادامه گفت: کتاب جدید من در حقیقت یک درسنامه مفید برای تمامی اساتید ، معلمان ، مدیران ، سرپرستان و دست اندرکاران عرصه مدیریت و روابط عمومی کشور و تمام آنانی که مثل آموزش و پرورش – دانشگاه ها – مراکز نظامی و انتظامی – شهرداریها - استانداری ها - فرمانداریها و... به نحوی دستی در تعامل و ارتباطات با دیگران دارند می باشد.

 

وی توصیه کرد که مدیران سازمانها و مخصوصا بانکها و بیمه ها و سازمان هایی که دارای شعب مختلف هستند از این کتاب استفاده کرده و همیشه آنرا در کنار خود داشته باشند.

 

حسن خسروی افزود : علاوه بر اینها کتاب دارای بخشهای متنوع برای استفاده عموم اعضای خانواده ها ست برای آنکه بدانیم چگونه با یکدیگر تعامل سازنده و مفید داشته باشیم. کتاب روابط عمومی و ارتباطات در بیش از 400 صفحه در قطع وزیری تهیه و تنظیم شده و امید است بتواند در میان دل و جان همه دوستان و عزیزان عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور جای مناسبی برای خود باز کند.

 

این کتاب در چهار فصل به رشته تحریر درآمده است: فصل اول: شامل مطالب مدیریتی است . فصل دوم اختصاص به مباحث روابط عمومی داشته و در فصل سوم نیز به بازاریابی ، مشتری مداری وکسب و کار پرداخته شده و نهایتا در فصل چهارم به صورت جسته و گریخته و تحت عنوان مطالب پیوست کتاب، نکته های خواندنی در باب روابط عمومی و مدیریت و ارتباطات در آن گنجانده شده است. سواد رسانه ای، هوش هیجانی، اصول و فنون مجری گری و گویندگی و سخنوری، تصمیم گیری، تفویض اختیار، خبر نویسی، زبان تخصصی، فروش، ارتباطات انسانی، زبان بدن، مدیریت زمان از جمله مباحث این کتاب هستند.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد