درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 11:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12574صفحه نخست » چهارشنبه، 22 مرداد 1393 - 21:22
راه‌اندازی سامانه سنجش سرعت و کیفیت اینترنت مخابرات
مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات برای سنجش سرعت و کیفیت اینترنت می‌توانند به نشانی http://isqt.fci.co.ir مراجعه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات برای سنجش سرعت و کیفیت اینترنت می‌توانند به نشانی http://isqt.fci.co.ir مراجعه کنند.

این سامانه با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان و به دستور سازمان تنظیم مقررات ایران توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات ثابت ایران، راه‌اندازی شده است.

سازمان تنظیم مقررات، تمامی اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت در ایران را موظف کرده است که این امکان را برای مشترکان خود فراهم کنند تا کیفیت و سرعت سرویسی را که دریافت می‌کنند آزمایش کنند. مشترکان می‌توانند با ورود به این سامانه و انتخاب نام استان مربوط وارد مرحله آزمایش سرعت شوند و کیفیت و سرعت اینترنت خود را آزمایش و مشاهده کرده و در صورت عدم رضایت از آن، نارضایتی خود را اعلام کنند.

همچنین امور مشترکان این سامانه (مرکز تماس معاونت تجاری شرکت ارتباطات ثابت) اعلام نارضایتی مشترک را مشاهده کرده و با او تماس می‌گیرند و نسبت به رفع مشکل و جلب رضایت مشترک اقدام خواهند کرد.

برای استفاده از این سرویس متقاضی باید به آخرین نسخه نرم‌افزار‌های java، flash player و Microsoft fix دسترسی داشته باشد. از آنجا که استفاده همزمان چند نفر از یک مودم منجر به نتایج نامعتبر می‌شود؛ در زمان انجام آزمایش سایر صفحات را بسته و دانلود نکنید.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۶۸
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد