درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12552صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 19 مرداد 1393 - 10:22
معاون وزیر ارشاد: روابط عمومی های پیشرو همواره به دنبال اقناع افکار مردم هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاستگاه مشترک رسانه، مطبوعات و روابط عمومی ها را توجه و اقناع افکار عمومی عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاستگاه مشترک رسانه، مطبوعات و روابط عمومی ها را توجه و اقناع افکار عمومی عنوان کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایرنا، حسین انتظامی روز یکشنبه در دومین روز از همایش مسوولان روابط عمومی های بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه به جایگاه بنیاد شهید و وجه تمایزهای آن با سایر دستگاه های اجرایی کشور اشاره کرد و افزود: بنیاد یک دستگاه دولتی صرف نیست؛ بلکه یک نهاد انقلابی و کارکردن در آن اجر اخروی برای مسوولان و دست اندرکاران آن دارد و صواب مضاعفی را نیزبرای آنها به همراه دارد. وی خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگی دانست هرچند که در این راستا فشار و دشواری های متعددی وجود داشته باشد.
 
 وی با بیان اینکه مطبوعات، رسانه ها و روابط عمومی خاستگاه یکسان و مشترکی دارند، اظهار داشت: تنها تمایزی که بین این دو گرایش وجود دارد، وجه انتقادات و نقد کردن است؛ آنچنانکه مطبوعات، روابط عمومی هایی هستند که انتقاد می کنند اما روابط عمومی ها وظیفه نقد کردن ندارند.
 
 وی افزود: طبیعتا این دو محور کاری هر چقدر که به هم نزدیک تر شوند، اثر بخشی آنها هم در جامعه بر روی افکار عمومی افزایش خواهد یافت.
 
 به گفته انتظامی روابط عمومی های پیشرو هرگز درصدد پوشاندن کاستی ها و ضعف ها نیستند؛ بلکه با پاسخ های پیش دستانه خود در مسائل مختلف، به دنبال اقناع افکار عمومی هستند.
 
 معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیرارشاد خاطرنشان کرد: امروز الگوی مصرف مطبوعاتی در جهان عوض شده و کاهش شمارگان نشریات در اروپا و امریکا موید این مساله است. دلیل این امر نیز آن است که رسانه های نوین دیگری جایگزین و فراگیر شده اند.
 
 انتظامی اضافه کرد: در کشور ما نیز شمارگان مطبوعات، نهایتا از یک میلیون نسخه، آن هم در مطبوعات مشهور و بزرگ فراتر نمی رود؛ از طرفی جوانان و نسل امروز کمترین ارتباط را با مطبوعات برقرار می کنند و بیشتر با سایت ها،شبکه های اجتماعی، پیامک ها و حتی اپلیکیشن های مختلف سر و کار داشته و اطلاعات و اخبار خود را از این طریق بدست می آورند.
 
 معاون وزیر ارشاد تصریح کرد که این تغییرات رفته رفته رسانه های ملی را به نفع سه گروه رسانه، کمرنگ کرده اند؛ اول رسانه های جهانی، دوم رسانه و شبکه های اجتماعی و سوم رسانه های محلی که توسعه یافته رسانه های سنتی هستند.
 
 وی خطاب به مسوولان روابط عمومی این بینادگفت: رسانه های محلی به حوزه کاری شما در شهرها و مناطق مختلف حیطه کاری نیز مربوط است.
 
 انتظامی در ادامه به اهمیت رسانه های محلی و تاثیرگذاری آنها نیز اشاره کرد و گفت: در این حوزه ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد اگرچه برخی فکر می کنند تقلید رسانه های محلی از رسانه های ملی کار درستی است اما ما با این نوع عملکرد تقلیدی مخالف بوده و هرگز نباید این اتفاق بیافتد.
 
 معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اضافه کرد: نشریات و رسانه های محلی باید مورد حمایت و تشویق قرار گیرند و به همین دلیل در بسته های حمایتی این وزارتخانه به این دسته از رسانه ها و مطبوعات توجه و اهتمام بیشتری شده و خواهد شد.
 
 به گفته انتظامی این بسته که در سال جاری به تصویب رسیده اولویت هایی دارد که در این میان، حمایت از رسانه ها و مطبوعاتی که مروج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ مقاومت هستند از رویکردهای حمایتی ما در این بسته ها به حساب می آیند.
 
 وی ادامه داد: این حمایت صرف نظر از ضعیف یا قوی بودن، رویکرد رسانه یا نشریه مد نظر در نقد یا تایید دولت است البته ضعف و قوت نشریات و مطبوعات در بخش ضریب کیفی کنترل خواهد شد.
 
 عضو هیات نظارت بر مطبوعات از مسوولان روابط عمومی های این بنیاد در سراسر کشور خواست تا به نوبه خود از نشریات و مطبوعات محلی که به مضامین مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت مربوط می شوند، حمایت کرده و آن ها را برای فعالیت بیشتر تشویق کنند.
 
 به گفته انتظامی اینگونه بی توجهی به رسانه های ملی باعث شده که نه تنها در ایران بلکه در جهان توجه و حضور رسانه های ملی کم رنگ و یا کم توجه شوند.
 
 معاون وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: امروز رسانه های بین المللی، محلی و اجتماعی در حال پررنگ شدن و ظهور بیشتری هستند و از این رو مخاطبان فراوانی را در سراسر جهان به خود جلب کرده اند.
 
 معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه و مشارکت بخش خصوص در فعالیت ها در حوزه رسانه را از برنامه ها و سیاست های این دوره وزارت ارشاد عنوان و خاطرنشان کرد: برغم برخی حرف و حدیث ها دولت یازدهم بارها اعلام کرده که هرگز خودش را رقیب بخش خصوصی نمی داند بلکه معتقد است باید آنها در برخی امور حضور و مشارکت داشته باشند.
 
 عضو هیات نظارت بر مطبوعات در خاتمه با یادآوری اینکه هم اکنون 40 خبرگزاری در کشور در حال فعالیت است، گفت: سیاست در این دوره این است که به راه اندازی رسانه های دولتی مجوزی داده نشود و ضمن ارتقای رسانه های دولتی موجود، حضور رسانه های بخش خصوصی فعال تر شوند.
 
 همایش دو روزه مسوولان روابط عمومی های بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه عصر امروز(یکشنبه) به کار خود پایان می دهد.
 
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد