درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 11:18   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1253صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 9 مرداد 1391 - 08:26
راه‌اندازی رشته روابط‌ عمومی الکترونیک
پیش از این و حداقل دو بار، عبدالله جاسبی - رئیس وقت دانشگاه آزاد اسلامی - در دومین و پنجمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در سال‌های 85 و 88 وعده راه‌اندازی رشته روابط‌عمومی الکترونیک را داده بود که هیچگاه عملی نشد اما به قول یکی از دوستان دانشگاه جامع علمی و کاربردی، گوی سبقت را در این زمینه ربود که جای تشکر از تمام دست‌اندرکاران و بویژه دکتر محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک، دارد.
  

بر اساس اعلام رسمی مدیرکل آموزش و توسعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رشته روابط‌ عمومی الکترونیک برای نخستین بار در دانشگاه جامع علمی کاربردی راه‌اندازی شده است و علاقمندان به این رشته رسماً از مهرماه امسال می‌توانند به ادامه تحصیل، بپردازند.

به گزارش شارا، امیر عباس تقی پور- مدیرمسؤول ماهنامه مدیریت ارتباطات در مطلبی آورده است: "پیش از این و حداقل دو بار، عبدالله جاسبی - رئیس وقت دانشگاه آزاد اسلامی - در دومین و پنجمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در سال‌های 85 و 88 وعده راه‌اندازی رشته روابط‌عمومی الکترونیک را داده بود که هیچگاه عملی نشد اما به قول یکی از دوستان دانشگاه جامع علمی و کاربردی، گوی سبقت را در این زمینه ربود که جای تشکر از تمام دست‌اندرکاران و بویژه دکتر محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک، دارد.

اما قبل‌تر، یعنی حدود 4 ماه پیش، منابع خبری اعلام کردند که برخی از کتب دبیرخانه‌ی دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک در ردیف منابع قابل رجوع دانشگاهی قرار گرفت. در این خبر آمده بود: بر اساس آنچه در ویژگی‌ها و شرح درس روابط‌عمومی الکترونیک دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبایی و دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره برای نیمسال دوم سال تحصیلی 90-91 آمده است برخی از کتب منتشر شده توسط دبیرخانه همایش روابط‌عمومی الکترونیک به عنوان منبع قابل رجوع دانشجویان معرفی شده است.

روابط عمومی دوفضایی نوشته دکتر سعید رضا عاملی، تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک (دوجلد) نوشته دکتر حمید رضا ضیایی پرور و مجموعه مقالات همایش روابط عمومی الکترونیک از جمله این کتب بودند. نکته قابل تأمل اینجاست که اینبار نیز، دانشگاه به تجربه متکی شد. همانگونه که آموزش روزنامه‌نگاری قبل از انقلاب و از روزنامه کیهان پاگرفت (در شماره پیش رو به این موضوع به طور مفصل پرداخته شده است)، چه بخواهیم و چه نخواهیم بر اثر پافشاری نهادهای اجرایی و بویژه دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک، ضرورت پرداخت جدی‌تر به موضوع و تربیت علاقمندان در رشته روابط‌عمومی الکترونیک به دانشگاه‌ها تحمیل شد. البته نباید فراموش کرد اداره کمیته علمی همین دبیرخانه بر عهده جمعی از اساتید طراز اول دانشگاه بوده است. همینجا این سوال پیش می‌آید که واقعاً بر سیستم اداری دانشگاه‌های ما چه می‌گذرد و چرا به این میزان از زمان عقب هستند؟ هر چه باشد تحقق رویای شکل‌گیری رشته روابط‌عمومی الکترونیک، آنهم در مقطع کارشناسی، مبارک است".

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد