درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12528صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 18 مرداد 1393 - 09:13
گردهمایی مدیران روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر کشور روز شنبه در مشهد آغاز بکار کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر کشور روز شنبه در مشهد آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این گردهمایی با حضور بیش از 30 تن از مدیران روابط عمومی هلال احمر و چند تن از اساتید حوزه خبر با عنوان ˈنگاهی به مدیریت بحران در خبرˈ مدت سه روز در مشهد ادامه دارد.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در آیین آغاز این گردهمایی گفت: تاثیر گذاری رسانه در انتقال و انعکاس اخبار حوادث و بلایای طبیعی جنبه های منفی و مثبت در بر دارد.

علی شایانفر افزود: حوادث از نظر مدت زمان وقوع بر دو دسته حوادث ناگهانی و تند مانند زلزله و سیل و حوادث کند و تدریجی مانند خشکسالی تقسیم می شوند.

وی اظهار کرد: بیشتر توجه و حساسیت رسانه ها و مدیران روابط عمومی به حوادث تند و ناگهانی محدود شده است و حوادثی مانند افزایش سطح بیابانها، تغییر اقلیم، خشکسالی و مانند آن که بیش از زلزله و سیل و به مرور زمان آثار زیان بار بر جای می گذارند، کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.

شایانفر گفت: دو مقوله خشکی و خشکسالی با یکدیگر متفاوت است و میانگین بارش باران در ایران 250 میلی لیتر است که معادل یک سوم بارش در جهان می باشد و این به معنای خشک بودن کشور است.

وی افزود: 74 درصد اقلیم استان خراسان رضوی خشک و بقیه نیمه خشک محسوب می شود و 78 درصد برداشت آب استان از منابع زیر زمینی آب صورت می گیرد.

مدیر کل مدیریت بحران استان خراسان رضوی گفت: حرکت رسانه ها به سوی فرهنگسازی برای کاهش مصرف آب و جلوگیری از برداشت های غیر مجاز آب از اهمیت بسیار برخوردار است.

وی با بیان اینکه شش هزار چاه غیر مجاز در این استان داریم، افزود: 90 درصد برداشتهای آب از چاههای مجاز در این استان به صورت غیرمجاز انجام می شود که باید جلو این وضعیت را بگیریم.

وی گفت: در امر اطلاع رسانی از حوادث و سوانح به ویژه در حوادث هوایی باید دقت فراوان کرد ضمن اینکه اطلاع رسانی در این زمینه ها باید به صورت متمرکز و از طریق یک منبع انجام شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز رسانه ها جزیی از ابزار زندگی هستند و گریزی از رسانه ها نیست، افزود: در عصر انفجار اطلاعات زندگی می کنیم و فرد توانمند فردی است که بتواند بهترین استفاده را از اطلاعات انجام دهد.

سید مجتبی احمدی گفت: رسانه ها ابزاری قوی در کنار مدیریت سوانح، مدیریت بحران و مدیریت خطر پذیری محسوب می شوند و به عنوان شمشیری دو لبه باید مهارت استفاده از این ظرفیت رسانه ای را به خوبی دانست.

وی بیان کرد: شرایط بحران شرایط عدم قطعیت و ناپایداری است و هیچ کس به صورت شفاف نمی تواند در این شرایط صحبت کند بنابراین باید مهارت بسیار در این زمینه کسب نمود.

وی گفت: در طول این گردهمایی کارگاههای آموزشی مختلف در موضوعات شناخت رسانه و مدیریت خبر در بحران ویژه مدیران روابط عمومی هلال احمر استانهای کشور برگزار می گردد./2
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد