شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- ارزش متخصصان روابط عمومی اغلب به وسیله توانایی آنها برای گرفتن گروه های مورد نظر از میان مردم و وادار کردن آنها به عملی خاص بر اساس پیامی از پیش تعیین شده است. ایجاد دانایی و هیجان توسط متخصصان ارتباطات خوب است اما فعالیت بسیار بهتر است.
ارزیابی اثربخشی کمپین در گرفتن مخاطب هدف برای انجام یک عمل مورد نظر مملو از مشکلات است، چراکه شناسایی دلایل منحصر به فردی که به خروجی های ویژه می شود، مشکل است. اما این بدان معنا نیست که مردم برای آن سعی نمی کنند.
به گزارش نیویورک تایمز، رسانه همراه، شرکت سرگرمی فعال کننده ای است که بر روی ابزاری کار می کند که به نظر می رسد جنبش های مردم را برای عمل بر اساس برخی از چیزهایی که نگاه کرده اند ارزیابی می کند.
در کار با شرکایی همچون بیل و ملیندا گیتس و دانشگاه آننبرگ کالیفرنیای جنوبی برای ارتباطات و روزنامه نگاری، شرکت کننده مهارت هایی را به کار می برد که مرتبط با اینباکس شرکت کننده باشد و اعداد خام بینندگان را نیز بررسی می کند تا ببیند مخاطبان چگونه پاسخ رفتاری خود را به رسانه های تصویری می دهند.
از آنجا که اینباکس شرکت کننده در حال حاضر بر ارزیابی اثربخشی فعالیت فیلم های مستند متمرکز است، پیامدهای یک ارزیابی موفق از آنچه واقعا مردم را به عمل وا می دارد برای روابط عمومی و بازاریابی واضح است. اگر چنین مقیاسی می توانست دریافت شود، متخصصان روابط عمومی بانگ بر می آوردند که از ارزیابی اثربخشی ابزارهای ارتباطی نظیر کمپین های ویدئوی آنلاین، اینفوگرافیک ها، گزارش های خبری و حضور در رسانه ها استفاده کنند.
در حال حاضر، شرکت کنندگان می گویند که این کار مجوزی برای ارزیابی سازمان های غیر انتفاعی هزینه بر می باشد. شرکت ها یا سایرین هزینه آن را برای استفاده از روش شناسی در آینده پرداخت می کنند.
منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/07/07/what-really-gets-people-to-take-action-a-new-metric-to-help-find-the-answer
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|