درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12516صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 18 مرداد 1384 - 05:36
متخصصان روابط عمومی: چه چیزی واقعا مردم را تحرک وا می دارد؟
برایان گرین - ارزش متخصصان روابط عمومی اغلب به وسیله توانایی آنها برای گرفتن گروه های مورد نظر از میان مردم و وادار کردن آنها به عملی خاص بر اساس پیامی از پیش تعیین شده است. ایجاد دانایی و هیجان توسط متخصصان ارتباطات خوب است اما فعالیت بسیار بهتر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- ارزش متخصصان روابط عمومی اغلب به وسیله توانایی آنها برای گرفتن گروه های مورد نظر از میان مردم و وادار کردن آنها به عملی خاص بر اساس پیامی از پیش تعیین شده است. ایجاد دانایی و هیجان توسط متخصصان ارتباطات خوب است اما فعالیت بسیار بهتر است. 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


ارزیابی اثربخشی کمپین در گرفتن مخاطب هدف برای انجام یک عمل مورد نظر مملو از مشکلات است، چراکه شناسایی دلایل منحصر به فردی که به خروجی های ویژه می شود، مشکل است. اما این بدان معنا نیست که مردم برای آن سعی نمی کنند.


به گزارش نیویورک تایمز، رسانه همراه، شرکت سرگرمی فعال کننده ای است که بر روی ابزاری کار می کند که به نظر می رسد جنبش های مردم را برای عمل بر اساس برخی از چیزهایی که نگاه کرده اند ارزیابی می کند.


در کار با شرکایی همچون بیل و ملیندا گیتس و دانشگاه آننبرگ کالیفرنیای جنوبی برای ارتباطات و روزنامه نگاری، شرکت کننده مهارت هایی را به کار می برد که مرتبط با اینباکس شرکت کننده باشد و اعداد خام بینندگان را نیز بررسی می کند تا ببیند مخاطبان چگونه پاسخ رفتاری خود را به رسانه های تصویری می دهند.


از آنجا که اینباکس شرکت کننده در حال حاضر بر ارزیابی اثربخشی فعالیت فیلم های مستند متمرکز است، پیامدهای یک ارزیابی موفق از آنچه واقعا مردم را به عمل وا می دارد برای روابط عمومی و بازاریابی واضح است. اگر چنین مقیاسی می توانست دریافت شود، متخصصان روابط عمومی بانگ بر می آوردند که از ارزیابی اثربخشی ابزارهای ارتباطی نظیر کمپین های ویدئوی آنلاین، اینفوگرافیک ها، گزارش های خبری و حضور در رسانه ها استفاده کنند.


در حال حاضر، شرکت کنندگان می گویند که این کار مجوزی برای ارزیابی سازمان های غیر انتفاعی هزینه بر می باشد. شرکت ها یا سایرین هزینه آن را برای استفاده از روش شناسی در آینده پرداخت می کنند.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/07/07/what-really-gets-people-to-take-action-a-new-metric-to-help-find-the-answer
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد