درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12502صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 17 مرداد 1393 - 11:21
اولین همایش و کارگاه آموزشی مسئولین روابط عمومی رده های بسیج استان های ایلام،سنندج و کرمانشاه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در نشست هم اندیشی بسیج با فعالان و مدیران رسانه استان کرمانشاه با تاکید بر توجه به گفتمان ولایت گفت: مهمترین جزء جامعه اسلامی رسانه اسلامی است و داشتن جامعه اسلامی نیازمند برخورداری از رسانه اسلامی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در نشست هم اندیشی بسیج با فعالان و مدیران رسانه استان کرمانشاه با تاکید بر توجه به گفتمان ولایت گفت: مهمترین جزء جامعه اسلامی رسانه اسلامی است و داشتن جامعه اسلامی نیازمند برخورداری از رسانه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه: اولین همایش و کارگاه آموزشی و توجیهی مسئولین روابط عمومی رده های بسیج استان های ایلام،سنندج و کرمانشاه با حضور معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزارشد.

دکتر اسماعیل احمدی در این همایش در جمع مدیران رسانه استان کرمانشاه،تخصصی شدن نهاد روابط عمومی ها را بیش از هر زمانی نیاز جامعه دانست.

احمدی روابط عمومی را علمی وارداتی خواند و گفت: جایگاه و نقش روابط عمومی در کشور اسلامی ایران بسیار موثر و حائز اهمیت است لذا با گذشت بیش از ربع قرن تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز موفق نشده ایم آموزه های دینی را در تحول آفرینی این بخش انسانی جایگزین کنیم.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ضعف روابط عمومی را در برخی از موارد مانند به کارگیری افراد غیر متخصص وناآگاه به سواد رسانه ای نسبت به اصول و مبانی علم اسلامی دانست و با اشاره به تشکیل بسیج رسانه عنوان کرد: هدف بسیج رسانه ،بومی کردن علم ارتباطات است که باید در این راستا ابتدا خود فرد اسلام را خوب بشناسد.

عضو شورای عالی بسیج رسانه ادامه داد: با یک نگاه جامع به اطلاع ‌رسانی‌ غربی می‌توان دریافت که این کشورها از استقلال رسانه‌ای برخوردار نیستند و نحوه پوشش دادن جنایات رژیم اشغالگر قدس توسط رسانه‌ها به خوبی این مسئله را نمایان می‌کند و رسانه‌های غربی در حالی اخبار غزه را سانسور می‌کنند که عده‌ای از یهودیان آمریکا نیز علیه جنایات صهیونیست‌ها اقدام به تظاهرات کرده‌ و اقدام آن ها را محکوم نمودند.

احمدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: رهبری در برشمردن مراحل انقلاب از پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و مرحله تمدن نوین اسلامی نام برده‌اند.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها کشور جهان است که از رهبری وارسته و دانشمند بهره می برد خاطر نشان کرد: رسانه‌های اسلامی باید از اندیشه و گفتمان ولایت که در همه حوزه‌ها مبانی دارد استفاده کنند و در رسانه اسلامی سواد رسانه‌ای نیز موضوعی مهم قلمداد می‌شود.

وی تفاوت مدیر غربی با مدیر اسلامی را پای کار و جلوتر بودن مدیران اسلامی یاد کرد و گفت: مدیران اسلامی با امکانات و تجهیزات کمتر وارد میدان می شوند و اثر بخشی بیشتری هم دارند و این ویژگی موجب حیرانی و نا کارآمدی دشمنان شد.

این مسئول با اشاره به برگزاری استانی همایش بسیج و رسانه، خاطرنشان کرد: آثار ارسالی در کارگروه‌های مشخص و علمی بررسی شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت و زنده نگه داشتن امید در دل مردم، ایجاد وحدت و نقد را سه موضوع مهمی است که رسانه‌ها باید آن‌ها را مورد توجه خود قرار دهند.

احمدی در پایان بر لزوم تلاش همه رسانه‌ها برای دستیابی به رسانه اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: رسانه اسلامی مهمترین جزء جامعه اسلامی است و داشتن جامعه اسلامی نیازمند برخورداری از رسانه اسلامی است
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد