درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 00:13   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12478صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 15 مرداد 1393 - 12:35
روابط عمومی ها باید بر اساس الگوی علمی حرکت کنند
نماینده مردم الیگودرز در گفتگوی اختصاصی با شارا: - عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با ابراز تأسف از اینکه در برخی ادرات، روابط عمومی ها با استفاه از تبلیغات، نقش مدیر را برجسته می کنند، عنوان کرد:" در بسیاری از ادارات روابط عمومی ها فقط برای مدیر کار می کنند و بیشتر از نقش تبلیغات برای برجسته کردن نقش مدیر استفاده می کنند. در صورتی که سازمان ها نیاز دارند تا کاری را که باید انجام دهند، به خوبی در جامعه مشخص شود."
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده مردم الیگودرز در گفتگوی اختصاصی با شارا به حرکت روابط عمومی ها بر اساس الگوی علمی اشاره کرد و گفت:" روابط عمومی ها باید بر اساس الگوی علمی حرکت کنند، ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشند و از طرف مسئولین حمایت شوند تا بتوانند با اطمینان کافی و امنیت خاطر نقش و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند."


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایرا (شارا)، "محمد تقی توکلی" نماینده مردم الیگودرز و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، روابط عمومی را بخش مهم هر سازمان دانست و اظهار داشت:" روابط عمومی می تواند با ایفای نقش خود در جامعه، هم مردم را از خدماتی که انجام می شود آگاه کنند و هم مطالباتی را که مردم از دستگاه مربوطه طلب می کنند را به خوبی انتقال دهد."


وی افزود:" این ارتباط بین مردم و مسئولین می تواند کار ساز باشد و بسیاری از مشکلات مردم و مسئولین را حل کند که به نفع جامعه است."


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با ابراز تأسف از اینکه در برخی ادرات، روابط عمومی ها با استفاه از تبلیغات، نقش مدیر را برجسته می کنند، عنوان کرد:" در بسیاری از ادارات روابط عمومی ها فقط برای مدیر کار می کنند و بیشتر از نقش تبلیغات برای برجسته کردن نقش مدیر استفاده می کنند. در صورتی که سازمان ها نیاز دارند تا کاری را که باید انجام دهند، به خوبی در جامعه مشخص شود."


توکلی با بیان اینکه نقش روابط عمومی آگاه کردن مسئولین نسبت به وظایف آنها است، تصریح کرد:"مسئولین باید بدانند که چه وظایف و مسئولیت هایی دارند که این نقش بسیار مهم بر عهده روابط عمومی ها است تا آنها را نسبت به وظایف خود آگاه کنند."
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد