درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12473صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 15 مرداد 1393 - 07:32
اگر می خواهید روابط عمومی کنید، تلفن خود را کنار بگذارید
لن استین - پس از روزهای قدرت و رونق و روزهای متقاعد کردن تلفنی به پایان رسید، من می توانم گواهی دهم که تراژدی ابزار موثر ارتباطاتی به روزهای پایانی خودش نزدیک شده است. این روزها به سرآمده است که ما مواد مطبوعاتی را به صورت نامه یا پیامک ارسال می کردیم و اغلب آنها به طور ناخواسته برای افراد ارسال می شد و آنگاه به آنها زنگ می زدیم تا ببینیم که آن را برای چه کسی ارسال کرده ایم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لن استین- اگر شما در یک شرکت روابط عمومی یا بخش ارتباطات یک شرکت کار می کنید، آیا در توضیح شغل شما آمده است که باید با گزارشگران و سردبیران تلفنی صحبت کنید و آنها را برای انتشار داستان هایتان متقاعد نمایید؟ اگر شما هنوز از تاکتیک های مدرسه قدیمی روابط عمومی استفاده می کنید، شغل شما به بن بست رسیده است چراکه جدا از عدم اطلاع رسانی، شکایت روزنامه نگاران برجسته تعدادی از تماس های تلفنی ناخواسته را دریافت می کنند. ما در حال حاضر در محیط ارتباطی ای زندگی می کنیم که تماس های تلفنی تنها با تعیین وقت قبلی ممکن می شود.


پس از روزهای قدرت و رونق و روزهای متقاعد کردن تلفنی به پایان رسید، من می توانم گواهی دهم که تراژدی ابزار موثر ارتباطاتی به روزهای پایانی خودش نزدیک شده است. این روزها به سرآمده است که ما مواد مطبوعاتی را به صورت نامه یا پیامک ارسال می کردیم و اغلب آنها به طور ناخواسته برای افراد ارسال می شد و آنگاه به آنها زنگ می زدیم تا ببینیم که آن را برای چه کسی ارسال کرده ایم. آنگاه ایمیل جایگزین سرویس پستی در ایالات متحده شد اما هنوز تماس های تلفنی جایگاه خودشان را دارند.


سال ها پیش، در کهکشان پیش از دیجیتال، شخصی که می توانست زمان خوب برای تماس با خبرنگاران را تشخیص دهد. (به گونه ای که قبل از موعد مقرر مواد اطلاعاتی را برای آنها ارسال کنند.) اما امروز، با کاهش نیروی انسانی در حدود 24/7 درصد در چرخه خبر، خبرنگاران مجبورند که وبلاگ داشته باشند، توییت کنند، یادداشت بنویسند و ویدئوهایی را تولید نمایند و در واقع آنها باید بیشتر از همیشه قلمرو خود را پوشش خبری دهند.


بنابراین چرا متخصصان روابط عمومی باید در رفتار ارتباطی خودشان همانند گذشته باقی بمانند که تنها در خدمت روزنامه نگارانی باشند که بیش از همیشه مشغله دارند و فرصت های خوبشان را برای ایجاد روابط نابود کنند؟ یک دلیل برای این اشتباه قدیمی و کلیدی گزارش تماس است که به عنوان بخشی از فعالیت های بخش روابط عمومی تعریف شده است و برای مدتهاست که روابط عمومی بر این تماس ها تکیه کرده است و پول و زمان خود را صرف آن می کند که اغلب اوقات نیز هر دو را هدر می دهد و نتایج بالقوه اش مخرب است.


بله خبرنگاری شغل سختی است و اغلب دستمزد کمی دارد. آنها باید در مهلت های محدودی که دارند، خلاق باشند. آنها تعاملی با سردبیران و همچنین منابع متنوع مدیریت دارند. شاید تلفن مهمترین ابزار گزارشگر باشد و آنها نیاز دارند که همیشه خط آزادی را در اختیار داشته باشند. بنابراین اگر شما یک متخصص روابط عمومی هستید به آنها تماس نگیرید.


از طرف دیگر گزارشگران می توانند در هر زمانی که نیاز هست با شما تماس بگیرند، و روز شادی وقتی است که آنها این کار را انجام می دهند، چراکه در این زمان ها داستان شما نتایج بسیار خوبی دریافت می کند.


و اگر آنها از شما خواستند که با آنها تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و موثق در اختیارشان قرار دهید، مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید و این کار را قبل از اتمام مهلت آنها انجام دهید. غیر از آن، من هرگز به خبرنگاران تماس های ناخواسته نمی گیرم، حتی اگر روابطی با آنها داشته باشم.


متخصصان روابط عمومی که این مساله را درک می کنند، غالبا می توانند خبرنگاران با استفاده از ایمیل های روزانه برای چاپ محتوایشان متقاعد کنند، البته آنها باید فرصتی را در اختیار خبرنگار قرار دهند که محتوایشان را درک کرده و تصمیم بگیرد که آن را در چه زمانی منتشر کند. بعد از همه این ها، کار آنها این است که با استفاده از تحقیق تشخیص دهند کدام روزنامه نگاران پوشش خوبی به داستان ما می دهند.


بنابراین پیش از اینکه شماره تلفن آنها را بگیرید، به ویژه پیش از اینکه به حلقه ای از خبرنگاران تماس بگیرید و داستان را به آنها بدهید، و روی یک داستان قبلی کار کنید، توقف کنید. در عوض، خلاصه ای از آن را با استفاده از ایمیل ارسال کنید و لینک های زمینه ای نیز به آنها بدهید. و اگر این داستان واقعا (برای رئیس یا مشتری) شما مهم است ممکن است نیاز داشد که ایمیل ثانویه ای را در مواردی که گزارشگر پر مشغله است برایش ارسال کنید.


متخصصان روابط عمومی نیاز به پذیرش این واقعیت جدید دارند و آن این است که اگر می خواهند خبرنگاران به راحتی و سرعت پیامشان را درک کنند باید تحقیقات بیشتری در زمینه شغلی خود انجام دهند و جان کلام و محتوای خود را به خوبی نگاشته و بسته بندی و ارسال کنند. ما نیاز داریم که به دقت بر تلاش های رسانه ای تمرکز کنیم و در کنار چشم انداز روزنامه نگاری در حال تغییر امروز بایستیم تا نویسندگان کلیدی را به روز نگاه داریم و با آنها بر اساس روندهای موجود تعامل کنید.


منبع: http://www.brandingmagazine.com/2014/07/11/put-the-phone-down-for-better-pr-results/

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد