درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12471صفحه نخست » چهارشنبه، 15 مرداد 1393 - 07:10
تغییرات اساسی در برنامه همراه لینکدین
برنامه همراه لینکدین برای استفاده روی تبلت‏ها و گوشی‏های همراه به‌طور اساسی دچار تغییرات شده و رابط کاربری آن کاملا متحول شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برنامه همراه لینکدین برای استفاده روی تبلت‏ها و گوشی‏های همراه به‌طور اساسی دچار تغییرات شده و رابط کاربری آن کاملا متحول شده است.

شرکت لینکدین برنامه همراه خود را به روز کرد و نحوه نمایش نمایه کاربران را به‌طور اساسی متحول کرد تا مراجعه‌کنندگان بتوانند اطلاعات بیشتری را در زمان مراجعه به آنها به دست آورند. با به‌روزرسانی انجام شده در نمایه هر کاربر اطلاعاتی در مورد تخصص، گروه‏ های عضویت وی، ارتباطات و دوست‌ها و... نمایش داده می‌شود. همچنین اطلاعات مشترک با هر کاربر هم از این طریق قابل مشاهده است و به عنوان مثال می ‏توان پی برد کدام دو کاربر با هم به یک دانشگاه رفته‌اند.

مدیران لینکدین امیدوارند از این طریق برنامه همراه این سایت کارآیی بیشتری برای جویندگان شغل و همین‌طور افرادی داشته باشد که تمایل دارند توانمندی‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهند. زیرا مهارت ها، تخصص و تجربه و آموزش‌های هر کاربر به راحتی در معرض دید مخاطب است.

برنامه همراه جدید لینکدین با سیستم‌عامل‏های همراه‌ ای او اس و آندروید سازگار است و قابلیت‌های جست‌وجوی تخصصی آن نیز تقویت شده است.

 


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۶۳

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد