درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12466صفحه نخست » چهارشنبه، 15 مرداد 1393 - 05:46
پرداختن به طنز در رسانه بسیار دشوار است
سرپرست روزنامه ایران با بیان اینکه پرداختن به طنز در شرایط کنونی در حوزه رسانه بسیار دشوار است، گفت: متاسفانه در کشور آستانه تحمل افراد و مسئولانی که مورد خطاب طنزپردازان قرار می‌گیرند، بسیار پایین است.
  

پرداختن به طنز در رسانه بسیار دشوار است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمدتقی رو‌غنی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه طنز یکی از مشکل‌ترین اموری است که در مطبوعات به شمار می‌رود، اظهار داشت: پرداختن به طنز در حوزه رسانه در شرایط کنونی بسیار دشوار است.


سرپرست روزنامه ایران در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به چارچوب اخلاق در حوزه رسانه، افزود: خنده در مطبوعات باید مبتنی بر دردها و موضوعات اجتماعی باشد.


وی با بیان اینکه هم‌اکنون طنز در مطبوعات و حوزه رسانه کشور از رونق افتاده است، بیان داشت: متاسفانه در حال حاضر طنز آنطور که باید در کشور نیست و تبدیل به لودگی شده است.


روغنی‌ها همچنین با اعلام اینکه در دوره‌‌های اخیر تعداد طنز پردازان و طنز نویسان کاهش قابل ملاحظه‌ای یافته است، ادامه داد: در کشور ما کسانی که خطاب طنز نویسان قرار می‌گیرند از آستانه تحمل بسیار کمی برخوردارند.


سرپرست روزانه ایران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طنز در قانون مطبوعات گنجانده شده است، گفت: تصور نمی‌‌کنم بشود مقوله طنز را در قانون مطبوعات جای داد.


روغنی‌ها اضافه کرد: تشخیص طنز، تمسخر و توهین توسط وجدان عمومی افراد و جامعه است و باید فضایی برای ارائه طنز توسط طنزپردازان جامعه فراهم شود.


منبع: فارس

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد