درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12397صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 13 مرداد 1393 - 05:38
کناره‌گیری عربستان و تایلند ازمیزبانی جام ملت‌ها
کشورهای عربستان و تایلند از میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال 2019 انصراف دادند تا رقابت میان ایران و امارات جدی‌تر از قبل شود.
  

کناره‌گیری عربستان و تایلند ازمیزبانی جام ملت‌ها

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رقابت برای گرفتن میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال 2019 از ابتدای میان یازده کشور آسیایی آغاز شد اما در ادامه راه کم‌کم از تعداد رقبا کاسته و تا پیش از بررسی جدی کنفدراسیون آسیا (AFC) و اعلام وضعیت رسمی کشورها پیش از حضور بازرسان AFC هفت کشور انصراف دادند و چهار کشور ایران، عربستان، امارات و تایلند پای رقابت باقی ماندند.

این چهار کشور تمامی اطلاعات مورد نظر و شرایط لازم برای برگزاری جام ملت‌های 2019 که برای اولین بار قرار است با حضور 24 تیم برگزار شود را به AFC اعلام کرده و اوایل امسال بود که کار بازرسی‌ها از این کشورهای آغاز شد. تایلند اولین مقصد این بازرسان بود و سپس هفتم اردیبهشت به ایران آمدند و بعد هم به امارات رفتند. اما سفر بازرسان AFC به عربستان در مقطع زمانی تعیین شده لغو شد تا این کشور تلویحا از جمع کاندیداهای میزبانی کنار رود. پس از نظارت‌های AFC قرار شد تا کاندیداها کتابچه‌ای از وضعیت امکانات‌شان شامل ورزشگاه‌ها، راه‌ها، هتل‌ها و... را به کنفدراسیون آسیا اعلام کنند که عربستان این کار را هم انجام داده تا عملا از جمع کاندیداها کنار رفته و به این شیوه انصرافش از میزبان جام ملت‌ها را اعلام کند.

شاهین رحمانی عضو ایران کمیته مسابقات AFC با بیان اینکه تایلند هم از میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 انصراف داده است، درباره آخرین وضعیت کشورهای خواهان میزبانی جام ملت‌ها به ایسنا گفت: AFC در حال بررسی اطلاعات دریافتی از کاندیداها و آماده‌سازی گزارش‌های خود در این باره است تا در زمان تعیین شده، به طور رسمی میزبان جام ملت‌های 2019 را معرفی کند اما در این بین تایلند هم از گرفتن میزبانی این رقابت‌ها انصراف داد.

وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید AFC نسبت به کدامیک از دو کشور ایران و امارات اقبال نشان خواهد داد نیز اظهار کرد: از نظر بنده که کاملا شخصی است و نظر AFC محسوب نمی‌شود، کنفدراسیون آسیا تمام شرایط کشورهای کاندیدا را ارزیابی می‌کند و به دور از لابی‌ها و مسایل پشت پرده میزبانی را به کشوریی می‌دهد که امکانات بیشتری و بهتری برای برگزاری این مسابقات داشته باشد. در اولین ملاقات‌هایی که با علی کفاشیان رییس فدراسیون ایران داشتم گفتم که تلاش برای گرفتن میزبانی جام ملت‌ها به شرطی که صرفا یک اقدام تبلیغاتی برای فدراسیون نباشد از دو جنبه اهمیت دارد. اول اینکه در این پروسه ایران با استانداردهای جهانی بیش از پیش آشنا شده و تلاش می‌کند استانداردهای داخلی خود را به این بهانه ارتقا دهد. دومین فایده‌اش هم رسیدن همه مسوولان و مردم به درک درستی از موقعیت ورزش ایران در موضوع امکانات و تمهیدات کافی است. بنابراین جدای از بدست آوردن یا نیاوردن میزبانی، تلاش‌های ما این دو فایده مهم و ارزشمند را برای ورزش و فوتبال ایران خواهد داشت.

وی افزود: آن موقع است که به درستی متوجه می‌شویم فوتبال صرفا بازی کردن این رشته ورزشی نیست و داشتن امکانات لازم از قبیل استادیوم‌های استاندارد، فرودگاه‌ها و سایر امکانات لجستیکی هم مهم است. همه این اهداف در شرایطی محقق می‌شود که نگاه جدی به این مساله وجود داشته باشد نه اینکه به اینگونه مسایل صرفا نگاه تبلیغاتی داشته و بخواهیم با طرح آن در جامعه به نوعی سوءاستفاده تبلیغاتی کنیم. از این حالت تاسف‌بارتر این است که اگر میزبانی به رقیب‌مان رسید، مباحثی مطرح کنیم که گویا لابی‌ها، دست‌های پشت‌پرده و مسایل سیاسی در میان بوده است. از نظر بنده طرح این‌گونه مسایل، آسیب جدی به افکار و دانش عمومی فوتبال در ایران زده و جز اینکه ما را به عقب‌ ببرد، هیچ ثمره دیگری ندارد.


منبع: جام جم ورزشی

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد