درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12351صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 11 مرداد 1393 - 20:11
خبر بدی از جهان ارتباطات: اعلام اخراج گسترده کارکنان مایکروسافت
ساتایا نادالا مدیر عامل شرکت مایکروسافت از اخراج گسترده کارکنان این شرکت خبر داد. وی در یادداشتی که روز پنجشنبه منتشر شد اعلام کرد این تعدیل نیرو، گسترده ترین اخراج این شرکت تاکنون است که طی آن 18000 نفر از کارکنان شرکت مایکروسافت در سال آینده اخراج می شوند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- ساتایا نادالا مدیر عامل شرکت مایکروسافت از اخراج گسترده کارکنان این شرکت خبر داد.


وی در یادداشتی که روز پنجشنبه منتشر شد اعلام کرد این تعدیل نیرو، گسترده ترین اخراج این شرکت تاکنون است که طی آن 18000 نفر از کارکنان شرکت مایکروسافت در سال آینده اخراج می شوند.


بسیاری از منابع نیز خبر از تعدیل نیروی شرکت نوکیا خبر دادند. این خبر کمی پیشتر از خبر تعدیل نیروهای شرکت مایکروسافت منتشر شد و طی آن اعلام شد که نوکیا قرار است بیش از 14 درصد از نیروهای خودش را اخراج کند.


نادالا پیام اخراج این نیروها را با عنوان «شروع به تحول فرهنگ سازمانی» طرح کرد. وی توضیح می دهد که این شرکت جویای بازسازی ساختاری و افزایش نفوذ در بازار است. نادالا می نویسد: «مهم است که توجه کنید که ما در حال از بین بردن قواعد در برخی حوزه ها هستیم و نقش برخی از قواعد را در حوزه های استراتژیک پررنگ تر می کنیم.»


پیام وی بر برنامه های شرکت در آینده متمرکز شده است اما همچنین حاوی اطلاعاتی است که ترس را برای کسانی که قرار است شغل خود را از دست بدهند ایجاد می کند. به عنوان مثال در این یادداشت اشاره ای مختصر درباره پرداخت سنوات کارکنان به میان آمده است.


ارائه اخبار بد هیچ شرکتی کار آسانی نیست. برای شرکتی مانند مایکروسافت، که وارد یک دوره انتقالی در صنعت شده است که شرکت ها از تغییر امتناع می کنند، برای عبور از شرایط، گام های اینچنینی ضروری است.


در اینجا این سوال مطرح است که اگر شما بخواهید چنین تغییراتی را در ساختار خودتان اعمال کنید، چگونه این چنین اخبار بدی را اعلام می کنید؟ کن کویین، نویسنده شرکت های بزرگ و پدر نگارش شفاف، نکاتی چند درباب تکیه بر اطلاعات کارکنانی که ممکن است نخواهید بشنوید مطرح کرده است:


1. بحث خود را با موارد مثبت و یا خنثی شروع کنید. پیام خود را با یک بیانیه خنثی آغاز نمایید که به معنای استفاده از اطلاعات واقعی است که خواننده نمی تواند درباره آنها بحث کند.
2. در میان آن خبر بد را بیاورید. از منحرف کردن خواننده در پاراگراف های نخستین بحث بپرهیزید اما خبر بد را نیز به سرعت بدهید.
3. جزئیات چرایی را توضیح دهید. بگویید که هدفتان از این کار چه بوده است.
4. متن خود را با یک نکته مثبت تمام کنید. هرچه بیشتر مبادی به آداب باشید، احتمال بیشتری دارد که نتایجی را که می خواهید دریافت کنید.
5. پیشنهادات مفیدی برای اصلاح وضعیت تهیه کنید. در مورد مایکروسافت، نادالا متن خود را با اعلام دعوت شرکت کیو اند ای از اخراج شدگان مایکروسافت به پایان رساند.
 

مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/07/17/communicating-bad-news-how-microsofts-ceo-announced-massive-layoffs?hq_e=el&hq_m=2922998&hq_l=9&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد