درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12342صفحه نخست » سه شنبه، 11 مرداد 1401 - 08:22
خرید خبر از مردم، یک راه جالب برای غنی سازی روزنامه ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «ریچماند تایمز» به روزنامه هایی که در چند سال اخیر دچار بحران مخاطب شده اند توصیه کرده است که همانند روزگار قدیم به خرید خبر از مردم اقدام کنند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «ریچماند تایمز» به روزنامه هایی که در چند سال اخیر دچار بحران مخاطب شده اند توصیه کرده است که همانند روزگار قدیم به خرید خبر از مردم اقدام کنند و همه مردم را به صورت خبرنگار خود درآورند تا نه تنها خبر تازه از درون جامعه به دست آید بلکه بر شمار مخاطبان بیافزایند.


     این روزنامه در مقاله ای در یکم آگوست 2004 ضمن طرح این موضوع اضافه کرده بود که با قرار گرفتن متن اعلامیه های آژانسهای دولتی و سازمانها در وبسایت های اختصاصی شان که آدرس آنهارا در هر کتابخانه و سرچ انجین می توان به دست آورد، و نیز دسترسی به گزارشهای سه خبر گزاری بزرگ از طریق اینترنت که 24 ساعت پیش از انتشار در روزنامه امکان پذیر است؛ تنها راهی که برای ما (روزنامه ها) باقی مانده است پرداختن به اخبار درون مردم و «نظر» و مطالب حاشیه ای است که جز خود فرد منبع سهل الوصول دیگری برای جمع آوری آنها وجود ندارد.

 

به همه مردم باید امکان داده شود تا هر مطلبی را که احساس کنند دیگران مشتاق به شنیدن و خواندن آن هستند تلفنی، با فاکس و ای ـ میل ارسال دارند. سپس نویسندگان روزنامه با کمک ارسال کننده مطلب، درباره آن تحقیق کنند و به صورت کامل به دست چاپ دهند و در پایان هفته حق الزحمه افراد پرداخت شود. به علاوه، در برابر رسانیدن هر خبر، تا مدتی برای آن فرد روزنامه رایگان ارسال شود و اگر آگهی شخصی (نیاز مندی ها) داشته باشد با تخفیف به چاپ برسد.


     طبق این پیشنهاد، روزنامه تا مدتی می تواند در یک ستون خود درس خبرگیری و خبرنویسی بدهد، و بگوید چه مطلب و اطلاعی «خبر» روزنامه است و عناصر خبر چیست. خبر ناقص و گیج کننده موجب ریزش مخاطب خواهد شد.


     این روزنامه اطمینان داده است که با گسترش این کار، روزنامه ها به منبعی دست خواهند یافت که از دسترس تلویزیون، خبرگزاری و وبسایت ها خارج است.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد