درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 01:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12342صفحه نخست » سه شنبه، 11 مرداد 1401 - 12:16
خرید خبر از مردم، یک راه جالب برای غنی سازی روزنامه ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «ریچماند تایمز» به روزنامه هایی که در چند سال اخیر دچار بحران مخاطب شده اند توصیه کرده است که همانند روزگار قدیم به خرید خبر از مردم اقدام کنند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «ریچماند تایمز» به روزنامه هایی که در چند سال اخیر دچار بحران مخاطب شده اند توصیه کرده است که همانند روزگار قدیم به خرید خبر از مردم اقدام کنند و همه مردم را به صورت خبرنگار خود درآورند تا نه تنها خبر تازه از درون جامعه به دست آید بلکه بر شمار مخاطبان بیافزایند.


     این روزنامه در مقاله ای در یکم آگوست 2004 ضمن طرح این موضوع اضافه کرده بود که با قرار گرفتن متن اعلامیه های آژانسهای دولتی و سازمانها در وبسایت های اختصاصی شان که آدرس آنهارا در هر کتابخانه و سرچ انجین می توان به دست آورد، و نیز دسترسی به گزارشهای سه خبر گزاری بزرگ از طریق اینترنت که 24 ساعت پیش از انتشار در روزنامه امکان پذیر است؛ تنها راهی که برای ما (روزنامه ها) باقی مانده است پرداختن به اخبار درون مردم و «نظر» و مطالب حاشیه ای است که جز خود فرد منبع سهل الوصول دیگری برای جمع آوری آنها وجود ندارد.

 

به همه مردم باید امکان داده شود تا هر مطلبی را که احساس کنند دیگران مشتاق به شنیدن و خواندن آن هستند تلفنی، با فاکس و ای ـ میل ارسال دارند. سپس نویسندگان روزنامه با کمک ارسال کننده مطلب، درباره آن تحقیق کنند و به صورت کامل به دست چاپ دهند و در پایان هفته حق الزحمه افراد پرداخت شود. به علاوه، در برابر رسانیدن هر خبر، تا مدتی برای آن فرد روزنامه رایگان ارسال شود و اگر آگهی شخصی (نیاز مندی ها) داشته باشد با تخفیف به چاپ برسد.


     طبق این پیشنهاد، روزنامه تا مدتی می تواند در یک ستون خود درس خبرگیری و خبرنویسی بدهد، و بگوید چه مطلب و اطلاعی «خبر» روزنامه است و عناصر خبر چیست. خبر ناقص و گیج کننده موجب ریزش مخاطب خواهد شد.


     این روزنامه اطمینان داده است که با گسترش این کار، روزنامه ها به منبعی دست خواهند یافت که از دسترس تلویزیون، خبرگزاری و وبسایت ها خارج است.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد