درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1234صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 6 مرداد 1391 - 08:03
روابط عمومی ها مشاوران امین مدیران دستگاه ها
  

رییس اداره روابط عمومی آموزش وپرورش استان همدان گفت:روابط عمومی ها مشاوران امین مدیران دستگاه ها وبرنامه ریزان ارتباطی هستند بنابراین باید با قوت وهمه توان برای انجام وظیفه درمیدان باشند.

به گزارش خبرگزاری شارا، شکرالله کیانی بیان داشت: در عصر حاضر باتوجه به پیشرفت چشمگیری که درحوزه ارتباطات به وجود آمده و در هر ثانیه میلیون ها اطلاعات رد و بدل می شود حساسیت کار روابط عمومی که یکی از مهمترین وظایف محوله اش اطلاع رسانی است کاملا مشهود است.

کیانی با اشاره به خصوصیات روابط عمومی پویا و فعال وکار آمد،عنوان کرد:توجه جدی به افکار تمام کارکنان،ارائه مشاوره های موثر به مدیران،حفاظت ازحریم سازمان درمقابل جوسازی ها،تهدیها و دروغ پردازی ها،خروج از روابط عمومی انفعالی به فعال ، ایجاد حسن رابطه بین کارکنان،تنظیم برنامه مدون وسالیانه،انعکاس انتقادات و اخبار به صورت شفاف ازوظایف روابط عمومی دانست.

وی افزود:روابط عمومی ها مشاوران امین مدیران دستگاه ها وبرنامه ریزان ارتباطی هستند بنابراین باید با قوت وهمه توان برای انجام وظیفه درمیدان باشند.

کیانی برپویایی وتحرک درروابط عمومی ها تاکید کرد و گفت:مهمترین عنصر موفقیت یک روابط عمومی پویایی وارائه طرح وخلاقیت در راستای نمایان ساختن اداره آن است.

ریئس روابط عمومی استان همدان خاطر نشان کرد:اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و دردورانی که اطلاع رسانی درهمه عصرها پیشتاز است،دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان ها وادارات ودوامشان درعرصه ها وفعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن وابسته است.

وی گفت:روابط عمومی ها به غیر از برگزاری جلسات و همایش ها باید در گام اول نسبت به تغییر نگرش مسئولین ادارات نسبت به نقش وجایگاه روابط عمومی واطلاع رسانی اقدام کنند چرا که این اقدام ازسویی توانمندی های روابط عمومی ها را ارتقا می دهد و موجب اثبات آنان می شود و از سویی منجر به جلب اعتماد عمومی و مسئولین درون سازمان می گردد .

کیانی بابیان اینکه براساس قوانین وآیین نامه های موجود روابط عمومی ها زیر نظر بالا ترین مقام دستگاه فعالیت می کنند گفت:مسئولین روابط عمومی ها می توانند باگسترش افق دید خود واعتماد سازی،ثابت کنند که می توانند درحل مشکلات اداره خود نقش تاثیرگذار و بسزایی داشته باشند.

جلیلی کارشناس روابط عمومی و اسناد استان همدان نیز ضمن قدردانی ازکارشناسان روابط عمومی در بحث اطلاع رسانی به آمار درج اخبار و عملکرد ادارات آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال 91 حدود 900 خبر در سایت آموزش وپرورش استان همدان تولید ، درج و مخابره شده که درکشور بی نظیر است.

وی گفت : با توجه به اجرایی شده سند تحول بنیادین باید خبر های آموزش و پرورش به روز و با ارزش خبری بالا مخابره شود .

درادامه کارشناسان روابط عمومی درکارگروه های تخصصی نظرات ومشکلات خود رامورد بررسی ونقطه نظرات خود رابیان نمودند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد